Capitolul 2

1.5K 46 1
                                    

Am întrat în casa și I am găsit pe baietii din gașca de populari (bineînțeles ca era și fratimiu acolo) care râdeau și glumea alături de tata și unchiul meu pe care nu l am mai văzut de 5 ani de la accident.

Flashback *

Eram la cea mai importanta cursa găzduită de mafia unchiului meu din Canada.
Merg sa ma înscriu, băiatul ce avea lista participanților se uita curios la mine.

Tipul - Păpușă aici participa la cursa doar mafioții nu și parașutele.

Eu - Auzi sunt mana dreapta a celui mai mare mafiot, cred ca am tot dreptul sa particip.

După multe țipete și mai că îl luam la bătaie dacă nu apărea unchiul Javier am reușit sa ma înscriu acum fiind la start.

In stație ni se spune sa turam motoare pentru a confirma faptul ca suntem pregătiți.

Mașina mea toarce puternic ca semnal ca sunt pregătită de cursa, sunt pregătită sa câștig.

Șoferul de lângă mine coboară geamul și îmi face semn sa îl cobor și eu.

El- Hei pisi te vad destul de încinsă ce zici eu, tu diseară. Spune dând din sprâncene și rânjind pervers

Eu-Pisoias eu zic sa îți vezi de marionetele tale clonate pe care tu le numești fete și sa ma lași pe mine.

El- Ce zici de un pariu, dacă eu ajung înainte ta vii cu mine diseară, dacă e invers...
Nu il las sa continue ce are de zis.
Eu - Dacă eu câștig îmi dai jumate din marfa ta lunara și mașina ta.

El- S a făcut.

Vad cum o tipa mult prea siliconata arunca steagurile pe jos asta fiind semnul ca trebuie sa calc bine accelerația.

Sunt printre primi trei momentan, pana la ultima curbă care e cea mai periculoasa unde accelerez la maxim, trec peste ceva nu știu ce a fost dar știu sigur ca un lichid curge din mașină mea.

Ajung prima și îmi dau seama ca nu mai merge frână. Îmi fac o cruce cu speranța ca ajung sus la Bărbos nu jos, am auzit ca e cald în infern nu cred ca as putea sta prea mult și probabil as fi data afara in 2 zile și i ar da și bani doar sa scape de mine Barbosului.

Revenind aud cum se panichează unchiul și îmi zice sa încetez cu glumele. Vad zidul prea târziu izbindu-ma în el. Încerc în ultimele momente în care sunt conștientă și încerc sa scap.

Reușesc sa deschid centura puțin prea târziu deoarece totul în jur se face negru și la scurt timp parca aud ceva bubuind.

And flashback *

Am stat 6 luni în coma unchiul mascand absenta mea cu scuza ca am vrut o mica vacanta. Cu școala tot el se ocupase. Oricum ce pot sa zic am câștigat pariul, asta e ce contează, nu?

Da, pai nu știu dacă sa fiu fericita ca îmi revăd unchiul sau sa fiu furioasa ca niște boi pardon "badboy" sunt în casa mea.

Ei- Ce face toci aici?

Ai(Aiden) - Ea eeeeee

Eu- Il meditez pe fra..Aiden la la. ..

Ai- Ma mediteza la matematica.

Ei-A ok.

Jav-Ok copii pai cred ca e timpul de meditații. Spune uitându-se dubios la noi.

Tata-Ce a fost asta?

Ai- Pai umm tata stii..

Eu-Acestui ghiorlan, cioban, prost și redus ii este rușine cu sora lui. Zic enervata la maxim de comportamentul lui.

Jav-Aiden Black sper ca nu am auzit bine ce a zis sora ta. Ești tâmpit sau ești tâmpit stai sa afle ma-ta și mătuș-ta ca te culci pe preș.

Tata-Sunt perfect de acord cu ce a zis unchiul vostru. Urmează sa aud ca îți bați joc și tu de ea ca te fac franjuri și ornez camera ta cu tine la propriu ca omagiu a prostiei tale. Sunteți frați ar trebui sa va apărați, dacă nu o faceți voi cine ar trebui sa o facă.

Eu îmi abțin rasul păstrând o înfățișare cât pot eu de serioasa.

Eu- Cred ca e de ajuns cu cearta parca aveam meditatii nu asa ai zis Aiden?

Ai- Oh mai taci.

Tata- De mâine sa nu mai aud asa ceva ca te castrez și sa dea naiba sa aud ca i ai făcut rău lu sor-ta ca te fac șnițel și te dau la ciori.

Ai-Dar tata, uite cum ara...

Jav-Nici sa nu aud.

Și asa se încheie o discuție perfect normala.

Merg la mine în camera și ma pregătesc sa cobor în subsol sa ma antrenez când telefonul meu suna ca apucatul.

Conversație telefonica *

-Da?
Organizatorul curselor (Tony) - Hey cea mai buna concurenta de pana acum ce zici ai chef de o cursa azi la ora 24?
-Bineinteles, înscrie-ma. Pa. Spun și inchid

And Ct*

Fug la subsol îmbrăcata în niște pantaloni scurți și o bustiera.

******
Termin antrenamentele și merg sa ma pregătesc de curse.

*ignorați scrisul nu am avut chef sa decupez imaginea*

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

*ignorați scrisul nu am avut chef sa decupez imaginea*

Merg jos in căutarea unui pistol și ghiciți ce *face palm* câțiva dintre maimuțoi sunt pe canapea în fata șefului unde țin arme și alte chestii pentru mafie.

Sub masca de tocilarăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum