Capitolul 4

1.4K 33 3
                                    

Si atunci începe adevăratul circ..
Ajung lângă Aiden și ii zic încet pe un ton ce l ar baga în sperieți și pe marele Lucifer.

Eu-Fratioare, sper ca ai testamentul făcut.

Il vad înghițind in sec. Prietenii lui încă se holbează la mine și le vad pe Andreea și Alexia cum.. Ghiciți ce *face palm* mănâncă popcorn cu mama. Explodez de nervi dar trebuie sa par încă tocilara aia inocenta.

Ce e cel mai mișto e ca salivează pe covorul din sufragerie.

Eu-Sa va fut.zic puțin cam tare se pare ca au auzit

Al-Nu ai cu ce sa ii futi.zice ea râzând îți dau eu una razi cu dinți în punga și corega în mana, ce mai prietene.

Eu-Tu cu cine ții?

Ma uit timida in jur și am noroc ca m am făcut de nervi mai roșie ca roșia dacă e posibil.

Mama vine spre mine și îmi da un hanorac.

M-Ar fi cazul sa te pregătești de școală. Îmi face cu ochiul. Hai ca măcar ea ma scoate din toată faza asta.

Fug pe scări încercând sa par stânjenita.

Ma îmbrac bineînțeles în veșnică uniforma.

Ai-Nu poți lăsa hainele de baba măcar o zi?

Bun Rosse prefate ca nu a zis nimic și ignora prostia lui, hai ca poți Rosse chiar dacă vrei sa ii muti maxilarul pe continentul vecin. Ma încurajez eu pentru ca altfel chiar cred ca ar avea nevoie de testament făcut. Vom avea o discuție frumoasa după ziua asta.

T-Sper ca nu ai uitat, trebuie sa îți duci sora la școală.

Jav-Pentru nepoata mea îți bag eu popularitatea unde nu răsare soarele dacă nu o faci tu singur.

Chiar ma întreb cum de mătușa Ella poate sta cu unchiul Javier în casa, ea e genul de om care nu suporta cuvintele mai.... indecente, ma mir ca merge și ea la mafie destul de des.

Ai-Da da am înțeles, hai azi ca întârzii și nu cred ca tu vrei sa îți strici prezenta la școală nici pentru câteva minute.

Am prezenta perfecta dar nici eu nu știu cum, am lipsit de multe ori din cauza mafiei.

Eu-Mda încă ma întreb de ce te comporți asa cu mine.

Ai-De parca ai uitat...

Flashback *

Acum 7 ani...

Il caut pe Aiden de ceva timp prin casa. Părinți sunt plecați cu o afacere prin California.

Abia ne am mutat, cred ca ne mutam o data la jumate de an sau un an.

De data asta ne am mutat din cauza mea, aici în Londra am stat cel mai mult, am stat aproape 2 ani, fratele meu nu vrea sa plece și il înțeleg.

Acum o luna când am împlinit 9 ani am rămas după ore puțin mai mult timp deoarece nu m am grăbit sa îmi strâng lucrurile știam ca tata urma sa întârzie câteva minute și nu voiam sa stau afara, era destul de frig.

Am văzut ca a întrat în clasa un bărbat, am crezut ca e un profesor și nu am băgat în seama.

M am trezit lipita de perete, omul ala ținea un cuțit în mana. Plimba lama cuțitului pe față mea, pe mâine pe tot corpul, în unele locuri apasă mai tare, plângeam și strigam după ajutor asta l a înfuriat.

Barbatul-Micuto dacă tăceai nu se ajungea la asta zice el și îl vad cu mana pe curea.

M a violat, m a torturat și l a sfârșit mi a lăsat un bilețel.

B-Sa dai asta unchiului tău. Dacă nu respecta ce scrie pe bilet, totul se va repeta, poate merg și pe la frățiorul tău puțin.

Am aflat ca unchiul are o afacere nu prea ilegala, ceva mafie. El a zis ca l a rezolvat pe acel om.

După toate astea eu am fost la psiholog, fratele meu nu a mai vorbit cu mine zicând ca totul e din vina mea.

L am găsit pe Aiden in camera lui.

Ai-Pleacă, nu vreau sa te mai vad, când am rămas și noi într un loc fără sa ne mutam atunci a trebuit tu sa strici tot, m am acomodat și tu ai făcut ceva sa ma faci sa ma despart de prietenii mei.

Părinții după ce m am rugat de ei nu au zis nimic din cele întâmplate, am profitat de faptul ca niște băieți care din păcate erau niște prietenii de ai lui m au jignit și am zis ca asta e motivul.

And flashback*

Am rămas cu o cicatrice destul de urata pe față și cu încă câteva cicatrici mai mici pe corp. În fiecare zi consum câte o sticluță de fond de ten sa le acopăr.

De atunci nu mai e cum era, înainte ne înțelegeam perfect, acum se mai comport bine uneori pe acasă probabil de teama părinților.

Eu am făcut parte din mafia unchiului după acel incident , pana acum 2 ani când am moștenit mafia bunicului.

Eu nu mai zic nimic și urc în mașină, ma lasă puțin mai departe, chiar și după mărturisirea lui de ieri din sala de sport încă ii mai este rușine cu mine. Poate ca uneori pare ca tine la mine dar nu prea o face, e totul de fațada. Uneori chiar și eu încep sa cred ca a lăsat trecutul in urma.

Ajung in fata liceului unde îmi întâmpin prietenele și mergem în clasa. Ziua asta a trecut fără nici un incident puțin cam ciudat...

Ajung acasă și ma suna de la mafie nu apuc sa ma schimb deoarece am înțeles ca e urgent, fug pana la garaj și iau prima mașina găsită.

Ajung la mafie și am parte de o surpriza. Am primit niște documente destul de interesante și deja simt cum îmi apar nervii.


Sub masca de tocilarăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum