Capitolul 11

1.1K 34 3
                                    

Vine și ma strange in brate cea ce ii uimește pe toți din cantina.

Simt un impuls sa il sărut, dar cum ziceam nu vreau sa par ca altele.

Este ora cu diriginta și spre surprinderea mea jocul e despre suflete pereche, e practic o discuție dar infine.La acest "joc" participa mai multe clase, suntem într o sala imensa și sunt mai mulți profesori aici.

Dirga-Hai sa începem, pentru început pornim de la întrebarea "Cred în suflete pereche?" aici voi vrea sa îmi ziceți dacă voi credeți în asta.Cine nu crede sa ridice mana. Apoi sa argumenteze.

Eu sunt singura care ridica mana dar nu îmi pasa. Diriginta îmi face semn sa vorbesc.

Eu-Eu consider ca nu exista suflete pereche, atâtea persoane au ajuns sa fie împreună cu persoana greșită ajungând chiar și la abuzuri,  poate ca unele persoane găsesc acest asa zics suflet pereche și poate se nimerește cineva potrivit. În principiu totul tine de noroc, prefer sa fiu singura și sa ma concentrez pe cariera decât sa ma tem ca pot fi înșelată la fiecare minut  de cineva pe care îl consider eu suflet pereche.

Diriginta-Consideri ca o persoana se poate schimba de dragul cuiva sau din cauza iubirii necondiționate a persoanei de lângă?

Eu-Cred ca o persoana se poate schimba, dar nu în totalitate sau nu pe termen lung, într un final se va ajunge tot la cum era înainte și cred ca în iubirea adevărată nu e vorba de schimbat e vorba de a îți îmbunătăți caracterul. Da poate iubirea ar putea avea niște influente asupra unei persoane dar nu destule deoarece îți trebuie voința sa nu mai faci greșeli cel puțin nu foarte mari.

Drew ridica mana iar profesoara ii zice ca poate comenta cea ce zic.

Dw-Sincer in mare parte sunt de acord cu cea ce zici, exista și greșeli dar asta doar pentru ca probabil au ratat omul potrivit sau poate efectiv asa a fost destinul, da poate nu te poți schimba în totalitate și poate nu e vorba sa te schimbi pentru cineva,iubirea poate influenta puțin e adevărat dar eu cred ca atunci când iubești cu adevărat îți dai seama ca nu poți sa mai faci aceleași greșeli și ca tre sa lași în spate anumite părți din caracterul tău. Eu cred ca m as schimba pentru persoana pe care o iubesc.

Mda cum sa nu si ar lasă el rangul de bad boy pentru o fata, cred ca o sa am o criza de ras.

Diriga-Cum vezi iubirea?

Eu-Vad iubirea ca un fel de drog, te atrage și devii dependent, în timp te poate distruge, te aduce în cele mai înalte culmi ale fericirii ca după sa te lase sa cazi și sa te prăbușești. E ceva ce ai nevoie dar vrei și sa te ferești, eu sincer nu am avut parte de acest sentiment decât cu doze mici, și nu ma refer doar la iubirea  asta ma refer și la cea frățească, la iubirea din partea familiei sau a cunoștințelor. Iubirea e un joc ce unii îl joaca mult prea bine încât pot și doar sa se prefaca si tu sa ii crezi. Și cred ca ma pot lipsi de toate astea.

Rămâne ușor surprinsa iar apoi întreabă și pe alții anumite chestii toți răspunzând cu chestii gen "iubirea e importanta pentru ca nu ma vad fără sa iubesc și sa fiu iubita" sau"sufletele pereche exista și se iubesc necondiționat  " toate roz și frumoase ce pot spune realitatea e departe de gândirea lor. Mai aveau puțin dădeam in diabet.

Diriga-Cu asta încheiem" sa iubești sau sa fii iubit"?

Răspunsurile au fost împărțite. Unii au zis sa fii iubit alții sa iubești.

Eu-Cred ca ambele sunt la fel de importante, nu vad ce ai fi atât de egoist încât sa vrei doar tu sa fii iubit sau atât de nepăsător încât sa vrei doar tu sa iubești. E o balanta în toată faza asta. Nu pricep cum vedeți lucrurile doar White or Black cand exista și Gray. Zic râzând  Ideea e ca nu totul e roz si nu totul e negru, dacă totul ar fi roz am da toti în diabet și dacă ar fi negru am fi in depresie toti. Si exista cazuri mai fericite sau mai triste. Totul trebuie sa fie egal.

Dw-Sunt de aceeași părere, pana la urma nu poți sa ai o relație doar pentru ca ești iubit sau pentru ca iubești.

Și asa s a terminat ora... Am vorbit mult.. Poate prea mult..

Diriginta m a felicitat pe mine și Drew pentru răspunsurile complexe. Și le mulțumește tuturor.

Ajung acasă și găsesc...

Sub masca de tocilarăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum