Dream***
Sunt in încăperea unde am fost ținută acum 3 ani, am fost rapita. Am fost ținută fara mâncare și fără apa timp de câteva luni. Doar ce mi se mai dădea ocazional cât sa nu mor.
Am fost ținută in lanțuri. Am fost injectata cu droguri și am suportat electroșocuri. Totul doar pentru ca am ajuns mana dreapta a bunicului.
Retrăiesc totul prea real. Vad bărbații slinos care veneau în camera unde eram ținută. Noroc ca m a scăpat Justin de acolo împreună cu Tony.
And dram**Justin este un băiat destul de drăguț cu care ma mai vad unrori in weekend sau mai ieșim în club, nu am mai vorbit cu el de ceva timp...
Ma trezesc țipând și ii vad pe toți in jurul meu, le zic doar ca am avut un coșmar, renunțând la detaliul răpirii.
Îmi fac rutina și ma pregătesc sa plec la mafie când îl vad și pe Drew intrând pe locul pasagerului.
Dw-Merg si eu cu tine și vreau sa îmi spui ce ai pățit dimineața.
II povestestesv tot și face cel mai neașteptat lucru... Ma săruta... Rupem sărutul când rămânem farsa aer...
Eu-Umm știi ar trebui sa plecam..
El doar aproba.
Eu-Și ai rezolvat faza cu războiul între mafii?
Dw-Da.. A fost trimis printr o eroare a calculatorului, din câte am înțeles nici tata nu plănuiește nimic de genu cel puțin momentan..
Sa ii zic ce simt, sa nu ii zic, sa.. Mm
Amdoi in același timp - Am ceva sa ți zic, tu primul, nu tu primul, ok gata încetează.
Dw-Te plac sau ma rog te iubesc dar tu nu deci nu contează e o prostie gata.
Eu-Ești prost?
Dw-Asta zic și eu sunt prost, scuze nu trebuia sa zic ce am zis...
Eu-Nu, rectific ești tâmpit, idiot și ghiorlan. Și eu te plac maimuță neevoluata. Și poate in scurt timp îți voi zice ca te iubesc dacă vei mai fii pe lângă mine.
Dw-Serios?
Eu-Da boule.
Și uite asa profita ca am ajuns la semafor și ma săruta.
Ajungem la mafie și ma apuc de semnat acte cum am întrat pe ușa deoarece aparent toți ma așteptau, după ce semnez acte ma apuc de antrenamente. Am și uitat ca a venit și Drew cu mine.
Hai ca sunt foarte deșteaptă ce pot sa zic, fug sa i-o caut și îl găsesc vorbind cu o fata ce naiba nici nu suntem împreună și ma simt geloasa, poate m a sărutat și a zis toate alea pentru amuzamentul lui , merg la el și cum ma vede zâmbește.
Dw-Hei iubire ea e verișoara mea.
Și eu am fost geloasa pe verișoara lui? *face palm *.
Eu-Bună, presupun ca știi cine sunt atâta timp cât ești in sediul meu dar eu nu te am mai văzut pana acum.
Ea-Sunt aici sa va aduc niște acte cerute de unchiul azi dimineață pentru a vi le înmâna.
Citesc printre rânduri și ce sa vezi mare bal de logodna ma uit cruciș la Drew și ii dau sa citească.
Dw-Pai umm știi tata vrea sa ma logodesc in cel mai scurt timp... Și eu simt ceva pentru tine, fata aia nu am întâlnit o încă nici numele nu il știu, știi ca e o chestie aranjata.
OK asta a fost tot deoarece am fugit pe ușa nici nu mi a mai pasat ca el a venit cu mine și nu are masina am fugit și am ajuns acasa.
Am fugit în camera și am plâns nu știu de de dar am plâns după mulți ani eu plâng și doare al dracu de tare și nu înțeleg de ce.
CITEȘTI
Sub masca de tocilară
Teen FictionEa-o "tocilara" după spusele colegilor. El-un badboy ,având toate fetele la picioare. Cea ce nu știe nimeni e ca amândoi au multe secrete de ascuns.. Familiile lor sunt dușmani de secole..dar oare acest lucru se va schimba ? Ce se va întâmpla când...