Capitolul 12

1.1K 35 5
                                    

Găsesc prietenii mei și gașca lui Aiden și Eliza iubita lui Louis la mine în sufragerie.

Fratele meu era cu un buchet de trandafiri în fata mea.

Ai-Știu ca nu ai spus adevărul când ne am mutat atunci și îmi pare rău că am fost un bou și un frate rău. Și sper ca acum vrei sa îmi povestești tot și sper ca ma ierți pentru anii ăștia.

Îmi dau lacrimile dar încerc sa nu plâng vorba aia rimelul e scump sa nu îl irosesc degeaba.

Eu-Hai sa ne așezăm și îți spun....
********Flashback de acum 7 ani din capitol mai vechi.

An-Ai fost violata?

Al-Cum de nu ai cicatrici după ce te a torturat cu cuțitul ?

Ai-Îmi pare asa de rău surioara. Zice el aproape plângând și ma strânge în brate.

Eu aveam lacrimi în ochi dar nu voiam sa le dau drumul.

Eu-Lasă, e in trecut..

Drew pare si el afectat și nu înțeleg de ce.

Eu-Pai avem un proiect de făcut pentru mâine.

Dy-Despre ce?

Eu-Ceva iubire chestii de genu.

Lis-Subiectul tău preferat. Râde ea

După o ora și ceva în care m am certat cu Drew pe diferite idei am terminat de scris tot.

Ma îmbrac în pijamalele mele compuse dintr un tricou larg, bustiera și niște pantaloni scurți și după un dus lung cobor la bucătărie.

Trec pe lângă restu încercând sa nu ma observe pentru ca am uitat sa acopăr cicatricile și am uitat ca rămân toți in seara asta .

Cei de la mafie au mai văzut cicatricile și știu povestea.

Ai-Surioara ce ai pe mâini?

OK doar pe alea le a văzut cele mai nașpa sunt pe spate, în dreptul inimii și pe față undeva aproape de ochi.

Ma întorc cu spatele și răspund.

Eu-Um niște sgariet....

Ma întrerupe Dylan, îmi vine sa ii dau 2 acum.

Dy-Sunt cicatricile de după faza aia.

Eu - Mda... Și ma întorc cu fața.

Ai-Zi mi te rog ca doar astea le ai. Spune el trist.

Eu-Um mnu am cam peste tot. Zic in șoaptă dar se pare ca toți au auzit.

Îmi inspectează cicatricile de pe picioare, maini și gat apoi cea de pe fata.

Ai-Care au fost cele mai rele?

Bineînțeles tot s a băgat cineva sa zică.

Lisa-Cea de pe fata, de pe spate și cea din dreptul inimii, noi le am văzut când se antrena în bustiera.

Lora îmi da tricoul peste cap și eu rămân masca, nu ma așteptăm la asta.

Eu-Ce dreq Lora ție cald cu dinții în gura ii vrei într o punga? Îti dau cadou și corega.

II vad pe toți uitându se ciudat la mine, nu pervers, doar ciudat.. Cu mila.

Eu-Nu am nevoie de mila nimănui ma întorc cu spatele la ei, îmi trag tricoul pe mine și merg la bucătărie.

Ma întorc și ma așez pe covorul pufos din fata lor mâncând chipsuri.

Eu- Si ce facem acum?

Ei- Hai sa jucam adevăr și provocare.

Eu-Ok hai. Aduc o sticla goala de vodcă.

Aiden a rotit sticla și a picat pe mine. Mda superb.

Eu-Adevar

Ai-E adevărat ca nu ai avut primul sărut și ca dacă nu era faza aia erai virgină?

Eu-Mda. Zic încet

Drew aparent radiază de fericire cine îl înțelege pe băiatul asta?

Rotesc eu sticla și pica pe Andreea

An-Provocare

Eu-Te provoc sa săruți un băiat din încăpere.

Ea se ridica și il săruta pe Aiden. Cea ce îmi amintește ca nu am mai auzit nimic despre divele cu care ei sunt împreună.

Sticla pica pe Liam care alege provocare.

An-Te provoc sa mergi la vecinul de lângă și  sa zici ca ești gay și ai nevoie sa fii satisfăcut.

El merge acolo și noi ieșim în curte prefacandune ocupați. Mai că murim de ras când vedem zâmbetul pervers al vecinului. Liam ii zice ceva și apoi vine în fuga în casa.

Dupa alte provocări minunate și adevăruri ciudate. Am picat eu . Sper ca Alexia nu va zice ceva nașpa.

Eu-Provocare

Al-Te provoc sa stai în brate la Andrew tot jocul și sa îl săruți timp de aproape un minut.

Dacă privirile ar ucide mâncăm deja coliva.

Pana la urma decid sa fac provocarea.

Il sărut stângace și simt un val bizar de electricitate. Rămân în bratele lui și ciudat dar amândoi avem un zâmbet tâmp pe față.

Continuam jocul și apoi ne hotărâm sa ne uitam la un film horror. O sa leșin de frica, oricât de mafiota cu sânge sunt nu suport filmele horror.

Rămân in bratele lui Drew deoarece nu vreau sa stau singura pe parcursul filmului.

Băieții pornesc filmul și ne dau tuturor câte un bol de popcorn.

Ma concentrez pe mâncat fara sa ma uit la film.

Când aud in film niște țipete ma foiesc pe partea sensibila a lui Drew din greșeală și il strâng tare în brate parca as vrea sa intru în pieptul lui.

Eu-Scuze Drew. zic și vreau sa ma îndepărtez dar el ma strânge mai tare în brate.

Dw-Nu e nimic pitic.

După film ma jur ca mai că fac pe mine la fiecare zgomot, momentan încă suntem toti când voi fi singura cred ca o sa leșin.

Fetele-Eu nu mai stau singura. Zicem toate o data

Ne am împărțit pe camere.
Eliza l a ales pe Louis, Liam pe Alexia, Aiden cu Andreea, Dylan cu Lisa și Lora cu Luke, bineînțeles eu am rămas la sfârșit cu Drew.

Ajungem în camera și...

Sub masca de tocilarăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum