Capitolul 13

1.1K 30 2
                                    

Ajungem în camera și eu sar în bratele lui Drew deoarece ușa a scârțâit puțin.

Drew efectiv râde de mine. Daca nu muream de frica ii dădeam eu una.

M a dus în brate pana pe pat. Și voia sa plece și sa doarmă pe jos.

Eu-Dormi cu mine te rog.

Dw-Sigur?

Eu-Da.

Se așează mai departe de mine, sa mi bag asta nu pricepe ca eu mor de frica?

Eu-Știu ca ai gagica dar te rog vino lângă mine ca mor aici de frica.  Bravo Rosse ai sunat ca un mare mafiot adevărat.

Dw-Nu am gagica.

Eu-Pai și...

Dw-Nu am avut iubite, am avut fete care îmi satisfac anumite nevoi atât.

Logic ca doar atât, doar se joaca cu fetele....

Eu-Sper ca îți dai seama ca nu vei putea sa reușești sa te joci și cu mine cum ai făcut cu ele.

Dw-Cine a zis ca vreau asta?

Exact nu s bună nici pentru asta dapai pentru ceva serios.

Dw-Hai sa dormim, mai vorbim mâine dimineață pitic.

Eu-Știi ai zis indirect ca nu mai vrea nici pentru o noapte, sa ma simt onorata ca nu fac parte din lista ta? Cred ca asta voi face. zic eu râzând cam fals.

Dw-Te as vrea pentru mai mult timp.

Eu - Adică doua nopți?

Dw-Nebuno nu pricepi, nu?

Eu-Nu nebunule nu pricep.

Dw-Nu te vreau.

OK asta suna nașpa. Nu știu de ce da parca ma afectează puțin.

Dw-Nu vreau sa fii un joc vreau sa fii iubita mea ca mai apoi sa fii soția mea deci nu te vreau pentru o noapte. Simt ca ești sufletul meu pereche și mai târziu vei înțelege și tu ce zic.

Eu-Ok băiete mai ușor hai sa câștigăm întâi încrederea și dupa ma mai gândesc la staulul de iubita a ta.

Aproape tip când usa se deschide. Il vad pe Aiden in usa zicând sa nu facem prostii.

Eu-Futui m ai speriat.

O vad pe Andreea in spate la fel de speriata ca mine la fiecare zgomot.

Drew se ridica parchetul și patul scartaind, iar eu fug pana la Andreea.

Amândouă tremuram de frica și dacă nu as fi în starea asta mi s ar părea amuzant. Ei rad de noi.

Aiden - Iubire îmi sugrum sora, pardon va sugrumati una pe alta.

Eu-Iubire?

An-Ne am cam cuplat acum câteva minute.. Zice puțin stanjranita

Băieții dau mana și eu zic tipica amenințare cu "dacă o ranesti te fac terci și te dau la oameni sărmani".

Mergem fiecare in camera lui si eu il strâng pe Drew in brate.

Într un final adorm.

Dimineata***

Drew nu mai e lângă mine iar eu încă sunt puțin traumatizata.

Ma schimb in:

Și merg jos sa mănânc pentru ca m am trezit cam devreme și mai am timp pana începe școala

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Și merg jos sa mănânc pentru ca m am trezit cam devreme și mai am timp pana începe școala.

Ajung jos și vad ca toți sunt acolo. Pare ca încearcă sa incendieze casa.
Il vad pe Drew cum se uita la mine și îmi face semn sa merg lângă el.

Dw-Zi mi te rog ca tu știi sa faci clătite.

Eu-Dacă ma mai ajuta cineva fac clătite. Nu am chef sa stau singura.

"Adulti" din casa sunt plecați cu afaceri și se întorc în seara asta.

Dw-Pai te ajut eu.

Și uite asa facem noi clătite cat restu încearcă sa curețe cat de cat mizeria făcută.

Mâncăm si plecam spre școală. Îmi iau motorul și ajung în curtea scolii.

Drew ma aștepta în fata scolii alături de restu.

Din câte am înțeles formează și Liam cu Alexia un cuplu.

Doar eu sunt solo momentan.

Drew își pune un brat după talia mea și asa întram in școală.

Ad-Pentru toci asta tu mai lasat pe mine?

Dw-Nu cred ca am fost împreună și te asigur ca aceasta" toci ", zice mimând ghilimele în aer, e mult mai super ca tine și fata de tine.

Tarfa voia sa îmi dea o palma dar am prins o eu și am aruncat o in primul dulap văzut și am plecat la prima ora.

Am prezentat proiectul cu Drew. Și am luat 10.

Am fost la cantina si pentru prima data am stat la masa cu gașca maimuțelor.

Ma jucam iar cu mâncarea prin farfurie. Nici eu nu înțeleg de ce mai iau mâncare dacă nu mănânc.

După ore mergem la magazin sa cumpărăm toata mâncarea posibila pentru ca părinți mai stau pana mâine.

Noi fetele ne urcam în ca rucioare și suntem plimbate prin tot magazinul și luam tot ce apucam și punem în cos.

O imagine demna de psihiatrie.

Cumpărăm tot și de data asta ne uitam la un film de drama cam sad. Nimeni nu plânge pana când moare cățelul din film.

In cele din urma mergem iar la culcare exact ca data trecuta. Maine e weekend deci tre sa merg iar la mafie.

Sub masca de tocilarăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum