İYİ OKUMALAR... 😘😘😘⭐❤️
Sabah en nefret ettiğim şeyle uyandım tahmin edin. Tabikide o sinir bozucu alarm sesiyle. Hemen yatak tan kalkıp lavaboya gittim eli mi yüzümü yıkadım v.b işlerimi halledip makyajımı yaptım. Deniz mavisi gözlerimi ortaya çıkaracak bir göz makyajı yaptım diğer makyajımı yapıp saçıma su dalgası yapıp kot şort ve göbek üstü bir tişört giyip kahvaltı yapmak için salona indim. Aileme günaydın diyip hemen kahvaltımı yaptım. Ve BMW olan son model arabama binip bizim olan SORAY Kolejine gittim. Koleje gelince bütün gözler benim üzerimdeydi ve bu beni çok mutlu ediyordu. Daha doğrusu bütün eziklerin gözleri benim üzerimdeydi. Bu okulda bana karşı gelebilecek kişi daha annesinin karnından doğmadı. Okulun kapısının önünde duran kıza "çekil şuradan ezik." dedim. Bişey söylicek gibiydi "bişey mi söyliceksin." dedim bişey demeyince "ben de öyle tahmin etmiştim." dedim ve yoluma devam ettim. Tam sınıfa girecekken birine çarptım "dikkat etsene be hayvan." diye bağırdım.
"bana çarpan sensin özür dileyeceğine bide bağırıyorsun." dedi. "ezikler başkanlarından özür diler başkanlar ezikleri den değil." diyince herkes benimle birlikte kahkaha attı. Daha sonra eziği bırakıp sınıfa girdim. Dersim bittiğinde saat 18.00 a geliyordu. Yürümek istediğim için arabamı okulun kapalı otoparkında bıraktım. Issız bir sokakta yürürken arkamdan ayak sesleri gelmeye başladı. Arkamı döndüğümde kimsenin olmadığını gördüm. Tekrar önüme dönüp yoluma devam ederken bir anda biri arkamdan sert bir cisimle vurdu. Karanlığa teslim olmadan önce son duyduğum şey ise "CEHENNEMİME HOŞGELDİN PRENSES." oldu.SORULAR
1) Alarayı kaçıran kimdi?Cevabınızı yorumlara bekliyorum...
Yorum yapmayı ve vote atmayı unutmayın....
Ve ayrıca kitabım ile ilgili görüşlerinizi yorumlara yazarsanız veya bana mesaj atarsanız sevinirim....
😘😘😘😘⭐⭐⭐⭐❤️❤️❤️❤️