Частина 11

87 5 0
                                    

- Дякую. - сказала я і обняла його.

   Потім він повів мене до ліжка, і ми лягли. В обнімку ми і заснули.

На наступний день.
   Я проснулася і відчула, що мене хтось обнімає. Я повернулася і побачила сплячого Чимина. Я попребувала вилізти, щоб його не збудити і мені це вдалося. Я пішла у кухню і зробила нам сніданок. Пішла будити Хан Би.

- Хан Би, вставай і йди їсти. - сказала я.

-Добре, зараз прийду. - сказала Хан Би і відвернулася в іншу сторону.

   А я вийшла з її кімнати. Пішла будити Чимина. Зайшла в свою кімнату і підійшла до Чимина.

- Чимина~а, вставай. - сказала я.

- Ну, шоо?.. - сонно протягуючи сказав Чимин.

- Ходи їсти. - сказала я.

- Добре, йду. - сказав Чимин.

   Я пішла у кухню, коли я сіла за стіл, то в цей момент в кухню приходить Хан Би, а за нею Чимин. Вони сіли і ми всі разом поїли. Через годину Чимин пішов додому. А ми як завжди провели цей день

Понеділок.
   Ранок, я як завжди проснулася в 06:30. Оділася, приготувала їсти, збудила Хан Би і пішла в универ.
   Я прийшла, сіла на своє місце і стала чекати на препода. Як до мене підходить Жон Гуан і Силь Би.

- Привіт, Хан Си. - сказав Жон Гуан.

- Привіт. - сказала я.

- Ну що, як Чимин? - запитала Силь Би - Змінився?

- Цілком можу сказати що да. - з впевненістю сказала я.

- Не вірю! - сказала Силь Би.

- Воу, воу, воу полегше. - сказав Жон Гуан - А може їй реально вийшло змінити Чимина?

- Ну якщо ти мені не віриш, то можеш попробувати. - сказала я і подивилася на вхідну двер - А от і доречі сам Чимин.

   В аудиторію зайшов Чимин, як завжди толпа дівчат накинулися на Чимина. Але на цей раз він не мило фліртував з дівчатами, а попросту розштовхнув їх і підійшов до нас. В наш був шок і ніхто цього не приховував, окрім звісно ж Силь Би.
   Але я бачу вона серйозно налаштована. Чимин підійшов до нас, а Силь Би відразуж і в прямому сенсі накинулася з обіймами.

- О, Чимин, як ми довго не бачилися. - сказала Силь Би обнімаючи Чимина.

- Ой, да отстань. Два дня назад. - сказав Чимин і відчепив Силь Би від себе.

Бабник - Пак Чимин [Завершено]Место, где живут истории. Откройте их для себя