Частина 14

234 5 1
                                    

   Через 20 хвили ми були коло моєї хати. Я обняла Чимина і він пішов. А сама я зайшла в дім. Мене зустріла Хан Би. 

- Привіт Хан Си. - сказала Хан Би і обняла мене.

- Привіт. - сказала я.

- Ну що розказуй як день пройшов? - запитала Хакн Би

    І я їй розповіла. Пізніше ми пішли спати.

   Наступні дні я проводила нормально, тренерувалася з групою 3-МР, але більше з Лі Джином. Ми вивчили ще два танця. І одного дня, а саме пятниця. Нам менеджер повідомив що через тиждень, наступної неділі ми будемо виступати на концерті. Я якщо чесно зраділа, але коли я згадала що маю ще танцювати з Лі Джином перед великою публікою, то мені стало страшно трохи.

   Але треба готуватися, вивчити ще один танець і все. В суботу ми теж тренерувалися, до пізна.

Неділя.

   В неділю ми домовилися погуляти. А саме я, Чимин, Мин Хо, Силь Би, Жон Гуан і Квон Суа. Ми зустрілися о 15:00 в клубі. І першим ділом всі почали запитувати як там дні проходили у мене і Чимина. Ну і ми їм розповіли, тільки щоб відчепилися. Потім замовили алкоголь, і почали веселитися.

   На середині тусовки, ми пішли танцювати. Коли ми вже стомилися, то пішли і сіли. Чимин вийшов в туалет, і до мене повернувся Жон Гуан.

- Отже, як ми всі побачили Чимин реально змінився в кращу сторону. - сказав Жон Гуан - Так що Хан Си, однозначно вийграла.

- Нет! - сказала Силь Би.

- Чого це? -запитав Мин Хо.

- Я хочу перевірити. - сказала Силь Би.

- І як? - запитав Жон Гуан.

- А я запросила подружку. Ми їх двох зачинимо і віп кімнаті і через годину їх перевіримо. - сказала Силь Би.

- Ладно. - сказала я і поставили руки в боки, показуючи хлопцям мовчати - Але ти платиш за віп кімнату.

- Окей. - сказала Силь Би.

- От коли Чимин прийде, можете приступати. - сказала я.

- Але його треба туди заманити. - сказав Жон Гуан.

   Короче ми зробили так, до приходу Чимина, я з тею дівкою пішла у віп кімнату, а вони скажуть шо я там жду його, але замість мене буде та дівчина. Дівчина зайшла в кімнату і чекала на Чимина, а я пішла іншим ходом, щоб мене Чимин не побачив. І коли він зайшов, то ми пішли дальше бухати, при тому засікли час. Ми круто провели час...

🎉 Вы закончили чтение Бабник - Пак Чимин [Завершено] 🎉
Бабник - Пак Чимин [Завершено]Место, где живут истории. Откройте их для себя