Частина 12

75 5 0
                                    

   Я теж лягла спати.

На наступний день. Вівторок.
   Я проснулася, мені трохи поболювала голова, але я випила таблетку і мені стало легше. Я вділася, приготувала їсти і пішла будити Хан Би.

- Хан Би, вставай. - сказала я.

- Ага. - сказала вона.

- Їсти на столі, і я сьогодні мабуть теж буду пізно. - сказала я.

- Чого? - саазала Хан Би.

- Потім розповім. - сказала я.

- Окей. Пока. - сказала Хан Би.

- Пока. - сказала я і пішла.

   Через 20 хвилин я вже сиділа на своєму місці, Чимин теж прийшов і сів біля мене. Пара началася, препод прийшов. Минуло 20 хвилин як прийшла Вчитель Ким.

- Вчителю Чон, можна мені Пак Чимина і Хан Си? - запитала Вчитель Ким.

- Звісно. - відповів Вчитель Чон - Пак Чимин і Хан Си. - сказав Вчитель і кинув погляд на нас.

   Ми встали і пішли до неї.

- І вас вчителю можна? - запитала Вчитель Ким.

   Ми з Вчителем Чоном вийшли за двері.

- Вчителю Чон, я заберу цих студенців з вашої пари. - сказала Вчитель Ким.

- А навіщо? - запитав Вчитель Чон.

- Тут таке діло, вони на мій погляд круто танцюють сучасні танці, і я їх записала на прослуховування у компанію Star Entertainment, і я маю надію що вони будуть підтанцовкою. - сказала Вчитель Ким.

- Добре. - сказав Вчитель Чон.

- І якщо вам не важко, повідомте другого Вчителя. - сказала Вчитель Ким.

- Звісно. А тепер йдіть і тренеруйтесь. - сказав Вчитель Чон.

   І ми пішли у зал, я з Чимином поклали сумки і розімнулись.

- Так, в нас є 4 години до прослуховування. - сказала Вчитель Ким - Показуте танці.

   Ми їй показали дуетного танця.

- О, то ви все таки вирішили цей танець взяти? - запитала Вчитель Ким.

- Да. - відповіла я.

- Добре, тепер давайте соло танець. - сказала Вчитель Ким.

   Першим був Чимин, він круто зтанцював. Після нього була я, я теж наче нормально затанцювала.

Бабник - Пак Чимин [Завершено]Место, где живут истории. Откройте их для себя