Part 6

108 9 3
                                    


5 Skyrius



Man įžengus į Danieliaus namus kūną perskrodė šiluma.

-Jauskis kaip namie tarė jis. -tuomet nuėjo į virtuvę.

Apsidairiau namai buvo jaukūs, pirmas vaizdas atsiveria į holą po dešine puse buvo svetainė kurioje buvo viena odinė rudos spalvos sofa, o kita tiesiog pilka ant jų mėtėsi įvairios paduškėlės. Didžiulis šviesus kilimas ir kavos stalelis gamintas iš paprastos sandėlio paletės suteikė paprastumo nors šie namai iš toli gražu nebuvo paprasti. Virš odinės sofos kabojo apvalus veidrodis, o ant kavos stalelio buvo pamerktos saulėgrąžos. Manau tai buvo jo žmonos mėgstamiausios gėlės. Praėjus svetainę buvo matyti milžiniška virtuvė ji buvo šviesi ir erdvi. Viduryje buvo pastatytas baras aplink jį baltos baro kėdės sėdynės pintos iš šiaudo, o lempos pinto gelsvo metalo. Virtuvinės technikos nebuvo daug buvo matyti viskas daroma rankomis kitaip sakant senamadiškai. Šie namai buvo tokie šeimyniški, priėjau arčiau baro ir atsisėdau ant vienos iš kėdžių. Danielius dėliojo prekes ant stalo.

-Dažnai nesulaukiu svečių namuose todėl nelabai ką galiu pasiūlyti, bet gali nori vyno? -jo balsas mane ištraukė iš mano minčių lietaus nuo ko šiek tiek krūptelėjau.

-Žinoma. -truktelėjau pečiais. -tavo namai labai gražūs, jaučiuosi jaukiai ačiū, kad pakvietei. -jis pripylė mano taurę ir pastūmė arčiau, tuomet įpylė sau. Jis akimirkai pagalvojo žiūrėdamas į savo rankoje esančia taurę, atrodė kažką galvoja po minutėlės pažvelgė į mane su labai plačia šypsena.

-Galvojau kokį tostą čia pasakyti ir tuomet prisiminiau tą rytą kai pirmą kartą tave pamačiau visą susivėlusia su laišku rankoje. Už tave Alisa ir gražią mūsų draugystės pradžia. -jis priėjo arčiau ir palietė mano taurę tiek, kad ši išleido menka "cinkt".

-Tas gėdingas rytas kodėl? -sėdėjau susigėdusi žiūrėjau jam tiesiai į akis. Jis pirštais prilietė mano plaukų sruogą ir užkišo ją už ausies.

-Todėl, kad tai buvo labai miela buvai panaši į susivėlusį kačiuką. -jis nusijuokė. -ar tau patinka Itališkas pomidorinis vištienos troškinys?

-Nežinau kas tai, bet skamba geriau nei įprasta mano prideginta vakarienė . - akimirkai tarp mūsų stojo tyla, o mano širdis daužėsi taip smarkiai, kad jaučiu tai gerklėje atrodo ji iššoks lauk. Net pamaniau, kad jis girdi ją taip smarkiai plakant, ore tvyrojo įtampa tarsi mus supo magnetinis laukas. Bet jis sumirksėjo kelis kart ir patraukė savo ranką nuo mano ausies.

-Tuomet labai gerai. Gal galėtum man padėti?

-Žinoma ką reikia padaryti? -jis giliai atsiduso atrodė bėgo maratoną. Ar jis jaučiasi panašiai kaip ir aš pasvarsčiau?

-Gal galėtum nuplauti man baziliko lapus?

-Taip šefe šuktelėjau.- supratau kaip kvailai tai nuskambėjo, bet tai jį priverte nusijuokti balsu, paėmusi lapus priėjau prie kriauklės po lengva srove stropiai ir atsargiai juos ploviau.

-Kaip praėjo tavo sesers vestuvės? -jis pjaustydamas pomidorus tiesiog pasiteiravo.

-Siaubingai. Jos neįvyko.

-Kodėl kas nutiko? -jis toliau dirba nepaisant, kad su manimi kalba, o kas sakė jog vyrai negali dirbti kelių darbų vienu metu. Buvau sužavėta jo pjaustymo judesių ir kaip lengvai jam visa tai pavyksta. Akįs nukrypo link jo nugaros tuomet sportiškų kojų.

next Door DaddyWhere stories live. Discover now