Okul Degiştirme

17.7K 521 76
                                    


Hani her kızın ilk aşkı babasıdır ya benim ilk aşkım babam degil asla olamazda. Hani bide şey vardırya çıkmaza sürüklendiginde yada Bir derdin oldugunda ilk annene anlatırsın ben en son anlatırım. Bide diyorlar ya seni herşey den annen kurtarır benim annem beni kurtarmayı bırak yüzüme bile bakmıyor hatta bide o vuruyor.

Neyse ben size kendimi tanıtim
benim adım Dünya SOYDAN annesi ve babası tarafından gece gündüz durmadan dayak yiyen kız.

Babam itfaiye göya yardıma ihtiyaç olanları kurtarıyor ama beni kurtarmıyor.
Annem ise bir eve temizliğe gidiyor. Yani durumumuz normal.

Annem evdeki bütün işleri bana yaptırır babam eve gelince 'ay ben çok yoruldum iş yap yap. Şu da bana hiç yardım etmiyor' diyor şu dedigi de ben oluyorum.

Babam da annemin dedigi üzerine gelir beni döver.

Neyse artık gerçek hayata dönelim. Bu kadar anlatma yeter.

Babam"kalk bana çay koy" başımı sallayıp hemen mutfaga gittim ve babama sıcak çay getirdim.
Ve önüne koydum ve içeri geçtim.

Onlar benim onlarla yememe izin vermiyorlar.

Annem le babam sofradan kalkıp benim oldugum salona geldiler onlar gelince bende hemen kalkarak mutfaga gittim ve bir şeyler yiyip bulaşıgı yıkadım ve geri salona geçtim.

Onlara dönüp "baba ben okulumu degiştiricem"

"neden daha iyi s*ürtüklük yapabilmek için mi?"

"h-hayır eski okulumda dersler işleniyor ve arkadaşlarım benle dalga geçiyor" dedim. Annem yüzüme tiksinir cesine bakıp

"ne halt yiyorsan ye de bizle muhattap olma yeter"

Onayı alınca hemen güzel odama(!) dogru gittim.

Odam şunlardan ibaret yer yatagı, 2.el gardırop ve eski bir çalışma masası. Ve bazı yerleri çatlak boydan bir ayna.

Yarın yeni okula kayıt yaptırmaya gideceğim için erkenden yattım.

__________________________________

Sabah annemin bagrışıyla uyandım.

"kalk sana. Daha kahvaltı hazirlicaksın."

Hemen kalktım ve koşup mutfaga gittim. Hemen bir tavaya yumurta kırdım yumurta pişene kadar termusta çayı demledim ve kahvaltılıkları çıkardım.

Sonra annem ve babam kahvaltı yapıp işlerine gittiler. Bende kahvaltımı yaptım ve lavobaya gittim ve işlerimi hallettim ve odama gidip siyah bir pantolon ve siyah bir sweet giydim. Saçımı tarayıp bıraktım ve aynanın karşısına geçip babamın beni dövdüklerini anlamaması için aldıgı fondaten, pudarayla morluklarmı kapattım.
Ve kimliğimi alıp evden çıktım.

Eski okulum bizim eve uzaktı. Yakınımızda da okul vardı ama babam beni yürütmek için uzak olan okula kaydımı yaptırdı. Ha yakın dedim ama en az 3 sokak aşşgımızda. Hızlı adımlara okula dogru yürüdüm.

__________

Okula gelince kimseye bakmamaya çalışarak okulun içine dogru yürüdüm.

Okulun içine gelince bir kaç kişiye müdürün odasını sordum ve buldum.

Müdürün odasının içine girince kayıt işlemlerini halledip okuldan çıktım.

Evet arkadaşlar yeni bir hikayeyele karşınızdayım.

Bb

AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin