Eğlenceli Gece

12K 469 101
                                    

MULTİ 4 KARDEŞİN EVİ

Aras abiye tamam diyip arabaya dogru yürüdüm ama aras abi benden önce davrandı ve kapımı açıp 

"buyrun madam" dedi ben sadece kıkırdadım. Kapımı kapatıp şoför koltuguna geçti aras abi. Aras abi bi ara bana bakıp tekrar önüne dödü ve derin bir nefes aldı yüzüne baktıgımda üzüntü,hasret,ve anlayamadıgım bir kaç duygu daha.

"Aras abi bir sıkıntı mı var" dedim 

"y-yok " dedi niye kekeledi acaba en iyisi üstüne gitmemek. Bir zaman sonra aras abiyi bir evin önünde durdurdu.

Oha eve bak kocaman hayatımda hiç bukadar kocaman bir ev görmemiştim. Normalde bizim durumumuz iyi ama canım babacımın çok fazla borcu var ve canım babacım ödiyemiyor çünkü eve sık sık sarhoş geliyor.

Aras abi kapımı açtı ben teşşekür ederken bile eve bakıyordum. Sonra aras abi beni kolunun altına aldı ve yavaş yavaş eve dogru yürümeye başladık.


GÖRKEMDEN DEVAM

Bugün işten biraz daha erken çıktım çünkü dünya geliyormuş. Odama çıkıpğ rahat bir şeyler giydim ve tekrar aşşagıya indim bi 10 dakika sonra alperle pars gelmişti onlara

"Dünya ile aras nerede" diye sordum

alper"aras onu buraya gelmeye ikna ediyor" dedi

Dünya bizim kaybolan kardeşimize çok benziyor ve isimleri bile aynı bukadar tesafüf olacagını sanmadıgım için DNA teszti yaptırmaya karar verdim ama bundan çocuklar haber olmicak çünkü durum NEGATIF çıkarsa çok üzülürler eger çıkmassa bilke ben dün yayı kardeşim yerine koyarım hatta koydum bile.

Pars " abi d-dünya o-ona benziyormu"

"evt benziyor. Neden sordun"

"Hiç"  dedi. Hiç olmadıgını biliyorum da şimdilikl sussucam. Bana sormasının  nedeni dünyasyaı en iyi ben hatırlıyorum onlarada hatırlıyorda en büyükleri ben oldugum için.

Bir zaman sonra iki minik el gözlerimi kapattı ve

"Ben kimim"dedi

"Hımm... buldum benim minik prensesim"dedim.Koltugun üstünden zıplayarak yanıma oturdu.

Pars" Eeee şimdi napıcaz" dedi hepimiz dünyaya döndük dünya elini kaldırıp

"Bana bakmayın buraya beni siz davet ettiniz" dedi

"Benim bir fikrim var ama ilk önce beni öpüceksin"dedim. Pars ayaga kalkıp yanıma geldi onu durdurup

" Sen degil lan dünya" dedim"Aşk olsun abi " dedi ve kollarını gösünde birleştirdi dünya bu duruma kahkaha atıyodu. Şu anda hepimiz gülümseyerek dünyaya bakıyorduk.


DÜNYADAN DEVAM

Ben görkem abi ile pars abinin bu durumuna kahkaha atıyodum bütün abilerin bana gülümseyerek baktını görünce durdum. Ama buruk bir gülümsemeyle bakıyorlardı .

Daha sonra görkem abinin yanagına sulu bir öpücük kondurdum.

alper abi" a-aa aşk olsun dünya bize yokmu" dedi gidip onlarıda sulu sulu öptüm ve tekrar görkem abinin yanına oturdum ve görkem abiye dönüp

"eee fikrin ne görkem abi"dedim

" Pars senin oyunların vardıya onları getirsene"dedi. Pars abi başını hızlıca tamam anlamında salladı ve koşar adımalrla merdivene dogru gitti. 10 Dakika sonra elinde twister , kablomsu şey ve bilgisayar ile geldi.

AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin