Yüzüme konan öpücüklerle ve adımın seslenmesiyle gözümü araladım.
Tamamen kendime gelmek için biraz bekledim. Kendime geldiğimde yavaşça dikleştim ve sırtımı yatak başlığına dayadım. Bartuğ abi
"günaydın prensesim"dedi ve yanağımı öptü. Bende
"günaydın abişim"dedim ve yanağını öpüp ayağa kalktım ve kendi odama geçtim. Hızlıca üzerime birşeyler giyip lavaboya girdim. O damda işim bitince aşşağıya mutfağa indim.
Abilerim masaya oturmuş beni bekliordu hepsine günaydın diyip öptüm ve yerime geçtim. Ve tabagıma konan kahvaltılıkları yiyip, ilaçlarımı içip dışarı çıktım ve gördüğüm manzarayla dondum.
Dışarıda sayamadım kadar siyah takımlı adamlar vardı. Kendime gelince direk içeri fırladım ve abimlerin anına gittim.
"o-onlar kim. Kötü bir şey yok degilmi" diye sordum. Görkem abim
"artık onlar hep orada kalıcak güzelim"dedi
"niye"diye sordum
"önlem için"
"neyin önlemi bu"diye sorunca aniden sandalyede dik konuma geldi. Diğer abilerimde gerilmiş bir şekilde oturuyordu. Abimin cevap vermesi için yüzüne bakıyordum.
"Abi söylemeyi düşünüyomusun acaba"dedim ve gözünün içine baktım.
Abim gözünü benden kaçırıp " Hadi okula gidin siz. Geç kalıcaksınız"dedi
"abi ben sorumun cevabını alamadım hala"dedim. Bartug abim
"önlem işte abicim"dedi
" Tamam. Ben bunları yeni görüyorum daha önceden yoktu"dedim sorumu degiştirip.
Alperen abim" oooo okula geç kaldık hadi hadi" diyip beni kapıya dogru çekiştiredi. Ama ben kolumu ondan kurtarıp. Derin bir nefes alıp
"şimdi bana ne oldugunu anlatıyosunuz"dedim. Çakır abimin kaçmaya çalıştıgını hissedince-o nasıl oluyor bilmiyorum sizde fazla kafaya takmayın-.
"çakır abi hemen buraya gel"dedim. Çakır abim
"lan nasıl gördün"
"görürüm ben"
"nasıl görüyosun banada anlatsana"
"konuyu degiştirmeye çalışma" diyince ofladı ve salona gidip oturdu. Ardından abilerime bende kaşlarımla 'sizde' işareti yapınca oflaya puflaya çakır abimin yanına geçtiler.
Bnede yanlarına gidip "hadi artık söyleyin ve kurtulun"dedim yüzlerine bakarak. Ama onlar yüzüme bile bakmadan etrafa bakmaya ve sohbet etmeye başladılar.
"EHH YETER BE SÖYLEMESSENİZ SÖYLEMEYİN. AMA BUNUN CEZASI OLUCAK.EVİN TEMİZLİK İŞLERİNDEN SİZ SORUMLU OLUCAKSINIZ BİR HAFTA .EVİ B*K GÖTÜRÜYOR BİRİNİZDE DEMİYORKİ ŞU EVİ TEMİZLEYEK. YATAGINIZIN ALTINDAN DON ÇIKIYOR DON. Hadi şimdi gidelim"
Abilerim bana şok olmuş bir ifadeyle bakıyorlardı
"ne ya yalanmı. Sizin yüzüzünüzden bağırdım bide sesim kısılırsa o zamna görürsünüz siz. Hadi şimdide okula gidelim"dedim. Onlar bana gözlerini kırpmadan konuşunca
"DE HAYDİ DEDİM"bağırmamla koşarak arabalara gittiler.Bende arkalarından kahkaha atarak dışarı çıktım. Siyah takım giymiş adamlar sürekleri etrafa bakıyordu.
LAN...Dur bi saniye onun elinde silah mı var. Du bakim bi vallah silah. ABAOV
Koşarak arabların oldugu yere gittim ve
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim
Teen FictionDünya, annesi ve babası tarafından sebebsizce dayak yiyen bir kız. Eski okulundan ayrılıp başka bir okula geçti tabi siz sadece okulu degişti sanıyorsunuz sadece okulu degil hayatıda degişti.