Abimgil doktorla konuşmaya gittikten sonra bende oturp-zaten yapabilecegim bir şey yok-hayatımı düşündüm.
Abimgil gelmeden önce annemle babam daha dogrusu üvey annemle babam bana nedensiz yere hep şiddet uygulardı. Agza alınmicaz küfürler eder, yapmadıgım şeyleri yapmışım gibi gösterip döverlerdi. Bana kötü ithaflarda bulunurlardı,işkence yaparlardı kısaca sevmedigim,bana zarar veren,canımı acıtan ne varsa yaparlardı.
Ben onların her dedikleri yapardım ama onda bir kusur bulur beni döverlerdi hatta bazen dövmek için bir nedenleri olmasa bile döverlerdi. Sonra hayatıma abimler girdi her şey çok güzel oldu.
Ben hayatımı bu şekilde düşünürken kapı hızla açıldı ve içeri görkem abim girdi. Sinirli gözüküyodu hatta baya sinirli. Abim yanıma seri adımlarla geldi ve
"Sigara içiyomusun"diye sordu. Bu soru karşısında afallamıştım. Abim sakin olmak için çabaladıgını açıkça belli ediyodu.
"Dünya son kez soruyorum sigara içiyomusun güzelim"dedi
"h-hayır içmiyorum"dedim. O rada içeri diger abimler girdi Görkem abide biraz daha sakinleşmişe benziyodu.
"Alkol gibi maddeler kullanıyomusun"
"hayır "dedim . Her kez rahatlamışcasına nefesini dışarı verdi.
"N-nolduda bana bunları sordun abi"dedim. Abim hızla ensemden tutup beni gösüne bastırdı. Keşke biraz daha yavaş olsaymış burnum kırıldı. Yalnız şuanda abimin kaslarını çok rahat hissediyorum.
Abim beni bıraktıgında hepsi üzgün görünüyodu.
"Abi bir sorun mu var hepiniz üzgün görünüyosunuz. Ne dedi de doktor bu kadar üzüldünüz...Yoksa benle alakalı bir şey dedi...yaa abi konussanıza bakın korkuyorum"
Hepsi görkem abiye döndü. Görkem abi eliyle yüzünü sıvazladı ve
"Dünyam,minigim sana bir kaç soru soru sorucam bana dürüst ol tamam mı"dedi. Bende 'tamam' anlamında başımı salladım.
"Dünya daha önce sigara bulunan ortamlarda çok bulundumu"diye sordu.
Başımı hemen yere eydim çünkü üvey babam ben sigara kokusunu sevmiyorum diye odama gelir 2-3 tane sigara içer benide odaya kilitlerdi.
ADAMDAKİ FANTAZİYE BAK YAA
He yaw nusret.
Abim çenemden tutarak başımı yukarı kaldırdı ve
"hadi canım söyle kızmicam"dedi
"T-tamam"derin bir nefes aldım ve
"O a-adam b-ben sigara k-kosunu se-sevmiyorum diye o-odama gelip s-sigara içer b-benide odaya k-kitler giderdi"dedim aglayarak.
Abimlere baktıgımda hepsinin kaşlarınnın çatık oldugunu gördüm.
Dogucan abim" Pencere"dedi
"odamda pencere yokki""dedim .Zaten benide bilerek o odaya yerleştirmişilerdi.
"Eee siz niye bana bu soruları sordunuz"diye sorunca hepsi anında kasıldı. Bartug abi
"Görkem napcaz söylicezmi"diye sordu
Görkem abimde"eninde sonunda ögrencek nasıl olsa o yüzden söylicez"dedi ve derin bir nefes aldı. Ben onlara merakla baktım.
Görkem abi "b-ben söyliyemicem"dedi. Hekes bartug abiye baktı
"b-bana bakmayın bende söyliyemem"dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim
Teen FictionDünya, annesi ve babası tarafından sebebsizce dayak yiyen bir kız. Eski okulundan ayrılıp başka bir okula geçti tabi siz sadece okulu degişti sanıyorsunuz sadece okulu degil hayatıda degişti.