GÖRKEMDEN DEVAM
Alış-verişten sonra herkes dinlenmek için odalara dagıldı. Bende üzerime rahat bir şeyler giyip şirketle ilgili dosyalara baktım. Bizaman sonra sıkıldıgım için aşşagıya indim, dünya çizgi film seyrediyodu şu anda o kadar tatlı gözüküyodu ki. Bende koltukların bir tanesi oturdum daha sonra digerleri de geldi ama dünya bizi fark etmedi kendini çizgi filme okadar kaptırmış ki.
Taa ki telefonum çalana kadar. Dünya aniden telefon çaldıgı için biraz irkildi ama bişe demedi. Arayana baktıgımda DNA sonuçlarını bize verecek kişi arıyordu hızlı bir şekilde yukarı çıktım ve odama girip kapımı kapattım ve telefonu açtım
"Alo görkem bey"
"evet. sonuç çıktımı"
"evet efendim şimdi alabilirsiniz"
"tamam geliyorum ben" dedim ve hızlıca üzerimi giyinmeye başladım. Aşagıya indigimde dünya parsın dizinde uyuyordu. Parsta dünyanın saçı ile oynuyordu.
/TEMSİLİ/
Aras "abi nereye gidiyorsun" dedi
"hastaneye bir şey alıp gelicem ama ben gelene kadar sakın uyumayın" dedim ve dışarı çıktım hızlı bir şekilde arabayı hastaneye dogru sürmeye başladım.
Hastaneye geldigimde direk lavabatuara <nasıl yazıldıgını bilmiyorum< gittim. Kapıyı çalıp içeri girdimde selamlaşmadan sonra kagıdı aldıgım gibi eve gittim sonuçalara hep beraber bakmak istiyodum.
Kapıyı çaldım ve içeri geçtim ve konuşmaya başladım.
"bakın size bir şey göstericem ama ilk önce pars dünya yı odasına götür ve gel" dedim.
pars hızlıca dünyayı kucagına aldı yukarı çıkarttı. Aras
"abi ne var o kağıtta"
"size söylicem şey var" dedim
"pars gelsin söylicem"dedim
Pars "geldim" dedi ve karşıma oturdu
" Bakın bu kagıtta sizi hem çok mutlu edebilir hemde çok üzebilecek şeyler var yani ne olursa olsun metanetli olun. Bu kağıtta..."
pars lafımı bölüp" ne var abi hızlı söylesene meraktan çatlıyorum" dedi
Derin bir nefes aldım ve "bu kağıtta dünyanın bizim kardeşimiz olup olmadıgı yazıyor" dedim. Hepsi gerilmişti bende öyle
"şimdi yanıma gelin" dedim. Alperle pars yanıma oturdu aras ta arkadan bakıyordu. Kagıdı yavaşça bize dogru çevirdim ve okumaya başladım.
Dünya yüzde doksan dokuz bizim kardeşimizdi. Biz birbirimize bakıp kahkaha atmaya başladık bizi dışardan gören biri bizi deli sanabilirdi. Şu anda hepimiz çok mutluyduk pars televizyondan kolbastı açtı ve oynamaya başaldı alperle, arasata onlara katıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim
Teen FictionDünya, annesi ve babası tarafından sebebsizce dayak yiyen bir kız. Eski okulundan ayrılıp başka bir okula geçti tabi siz sadece okulu degişti sanıyorsunuz sadece okulu degil hayatıda degişti.