Eve geldigimde odama çıkıp üstümü degiştirdim ve yataga yatıp uyudum.
Kafama vurulma hissi ile uyandım. Baktığımda annem kafama vuruyordu. Sonra eline nereden geldiyse sopa aldı ve bacaklarıma ve kollarıma vudu arada birde karnıma vuruyordu.
Annemin dövmesi bittiğinde bana dönüp sırıttı ve gitti. Bende agrılarım la baş başa kaldım bir yandan aglıyor bir yandanda ayaga kalkmaya çalışıyordum. Ayga kalktığımda lavobaya gittim ve bacaklarıma baktım. Her zamanki gibi moraracak. Lavobadan çıktım ve tekrar odama gittim ve yaralarıma krem sürdüm ne kadar işe yaramicanı bilsemde.
Sonra mutfaga gidip bu zaldım ve kafamın agrıya yerlerine tuttum.
Aglamaktan gözlerim acıyordu biraz dinlenmek için tekrar uyudum.
Bu sefer babamın bagırtılarıyla uyandım. Babama baktığımda eli pantolundaki kemere dogru gidiyordu. Ne oldugunu anliyinca hemen yalvarmaya başladım
"baba nolur yapma"
"ben sana bir şey yapmadım. Eger yaptıysam özür dilerim bir daha olmaz"
bunları deken bir yandan da aglıyordum . Ama beni dinlemeyi bırakın duymuyodu bile.
kemeri çıkarıp belime ve kollarıma vuruyordu bir yandan da yüzüme vuruyordu dudagımda metalik bir tat hissedince dudagımın kanadıgını anladım. Kafire vurur gibi vuruyordu namıssız. Allahım böyle anneyi babayı hakedecek ne yaptım.
Baabımın benle işi bitince kapıyı kapatıp odadan çıktı. Bende biraz oturup aglamamın bitmesini belekedim. Sonra lovoboya gittim ve yüzümü temizleyip krem sürdüm ve tekrar odama geçtim ve yatagıma yatıp düşündüm.
Hangi insan niye boş yere çocugunu döver ki nedeni olsa analrımda bir nedenelri bile yok.Bu hayatı kesinlikle haketmiyorum ne istedilerse yaptım,bir drdiklerini iki etmedim hatta dövdüler sustum ,hayatımın içine sıçtılar susutum,işlerini yaptırdılar yine sustum kısacası ben sustum.Sonra kendimi karanlıga bıraktım.
******************************************************************************************
Sabah annemin bagırışıyla uyandım ve kalkıp lovaboya gittim ve işlerimi hallettim ve tekerar odama gelip üstümü degiştirdim. Dün müdür okulun serbest kıyafet oldugunu söylemişti bend eçok şaşırdım ilk dafa bir devlet okulunda okul kıyafeti serbestti. hemen üzeime siyah dar pantolon ve siyak kısa kollu giyip siyah ceket aldım.
Mutfaga geçip kahvaltıyı hazırladım annem le babam birşeyelr atıştırdıktan sonra işlerine gittiler tabiki bana da ibraz para attılar bakın attılar diyorum çünkü bildiginiz beş lirayı önüme attı. Tabi beş lira verecek ne sandınız on yada yirmi tl mi yok daha neler.
Sonra tualete gidip dün babamın yüzünde açtıgı morlukları ve yaraları temeizlemeye gittim ama fondoteni görünce isteemden agzımdan
"hass s*ktir " lafı çıktı malesef morluklarımla gidicektim okula. Sonra kapının önüne gelince dün müdürden aldıgım ders programıyla hazırladıgım çantamı alıp evden çıktım.
DERS PROGRAMIYLA HAZIRLİCAN TABİ BAŞKA NEYLE HAZIRLIYABİLİRSİN Kİ
nereden çıktın lan sen ne güzel yoktun bide bana salak muamelesi yapma
SALAK OLAN BİR İNSANA SALAK MUAMELESİ DIŞINDA NE YAPILIR Kİ
İç sesimi tınlamayarak okula dogru koşarak gittim okulun yakınlarına gelince soluklandım ve ceketimin kapişonunu kafama geçirdim. Şuanda yanıyorum çünkü yazın ortasında ceket giyiyorum buradan canım babama teşekkürlerimi iletiyorum.
Okulun içine girince bütün gözler bana döndü güzellim için yada başka bir şey için degil yüzümdeki morluklar için yanlış anlamayın yani. Bende başımı eyip hızlı hızlı yürümeye başladım ta ki bir insancığa toslayana kadar. Başımı kaldırıp kim olduguna baktıgım da karşımda bana sırıtarak bakan bir adet yakışıklı vardı.
"Nabe yeni" dedi ben de onu takamamaya çalışarak yanından geçiyodum ki beni kolumdan tutup tekrar önüne çekti bende tekrar yanından geçmeye çalışın ca busefer önüne getirip yere attı beni. Kendiside egilip başını benle aynı hizaya getirdi ve elini koluma atıp beni sertçe yerden kaldırdı . Bende dayanamayıp dizimi kırdım ve erkekligine geçirdim o acı içinde kıvranıorken bende hızla okulun çıkışına dogru koştum ve okulun aşşagısına dogru loştum ve geliyomu diye arkama baktım ve önümü dönemeden gelen bir korna sesi ve birirlerin bagrışları her şey bir birine karıştı daha sonradan eklenen korna sesi sonra herşey karanlık.
yarıda kestim ama bu gün tekrar bölüm atacagım için sorun yok evet bildiginiz gibi veya gördügünüz,okudugunuz gibi yeni bir kitaba başladım bu kitapta bölümler biraz kısa olucak ama ardı ardına bölüm atıcam.
OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM
GALP GALP
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim
Teen FictionDünya, annesi ve babası tarafından sebebsizce dayak yiyen bir kız. Eski okulundan ayrılıp başka bir okula geçti tabi siz sadece okulu degişti sanıyorsunuz sadece okulu degil hayatıda degişti.