Yavaşça gözlerimi açmaya çalıştım ama başım agrıdı için açamkata baya bir zorlandım. Biraz daha zorlayınca zor da olsa açıldı gözlerim. Yeni uyandıgım için kısık olan gözlerimle etrafa baktım. Odamdayım ve saatin kaç oldunu bilmiyordum.
Hemen komidinin üstündeki telefonumu aldım ve saate baktım. Saat daha altı buçuktu. Yattıgım yerden dogruldum ve aval aval etrafa baktım. Aklıma gelen şeyle sesli bir şekilde inledim.
BUGÜN OKUL VARDI
Allahım nolur yardım et yarab. AMİN
Yataktan kalktım ve dolabıma ilerledim.Hemen üzerime bir şeyler bulup giyindim.-multi- saçımı ise tarayıp bıraktım ve aşşagıya mutfaga indim.
Bugün kahvaltıyı kendi ellerimle hazırlamak istedigim için dolapatan malzemleri çıkardım.
İşim bitince masaya bir baktım on parmagımda on marifet. Böyleydi degimi bu yanlış söylemedim inşalllah.
-TEMSİLİ-
Saate baktıgımda yedi buçuga geliyordu. O zaman yepıcak tek bir şey kalıyordu abişlerimi uyandırmak.
Hızlıca yukarı çıktım ve önüme ilk gelen abimin odasına daldım yani çakır abinin. Kapıyı sesli açmış olucam ki yerinden sıçradı ve uykulu gözlerle bana bakmaya başladı.
"noluyo yaa "diye inledi.
yanına gidip yanagını öptüm ve
" hadi hazırlan ve aşşagıya gel size kahvaltı hazırladım "dedim ve bişe demesine izin vermesine izin vermeden odadan çıktım.
Sonra karşısındaki odaya yani alper abimin odasına dalış yaptım. Yatagında masum bir şekilde yatıyordu ama şu an çok datlu.
Yanına gittim ve yüzünün her yerine öpücük kondurdum. Göz kapakları kıpırdagında öpmeyi kestim ve onu izledim.
Gözlerinin açtıgında direk beni görünce hafif irkilsede kendini hızla topladı ve
"melegim napıyosun burada"diye sordu
"abi hazırlan ve aşşagıya in size mükemmel bir kahvaltı hazırladım bu elcagızlarımla"diyip ellerimi gösterdim. Abim ellerimi aldı ve avuç içlerimi öptü.
"tamam güzelim geliyorum"dedi ve ayaklandı bende odasından seri adımlarla çıktım ve pars abimin odasına gittim.
Odasına daldıgımda banyodan su sesleri geliyordu bende hemen oadadan çıktım ve kapıyı kapatım bir sonraki hedefim olan dogucan abinin odasına daldım.
"Biraz yaramazlık yapsam fena olmaz ha "diyip sırıttım ve komidinin üstündeki sürahiyi alıp bardaga su doldurdum ve başına gelip.
Suyu aniden yüzüne boşalttım. Abim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim
Genç KurguDünya, annesi ve babası tarafından sebebsizce dayak yiyen bir kız. Eski okulundan ayrılıp başka bir okula geçti tabi siz sadece okulu degişti sanıyorsunuz sadece okulu degil hayatıda degişti.