Bölüm 20

5.5K 255 97
                                    

MULTİ-DÜNYANIN DIŞARI ÇIKARKEN Kİ GİYDİ KIYAFETLER. GÖZLÜK DAHİL HERŞEY VAR

Sabah aşağıdan gelen sesle gözlerimi açtım ve esnedim. Yanıma baktığımda doğucan abim yanımda yoktu.

Aşağıdan kırılan cam sesiyle irkildim ve üzerimdeki pikeyi çekip hızlıca aşşağıya inmeye başladım.

Merdivenlerin oraya gelince durup salona ve abimgile bakmaya başladım.

Şu anda salonda ki her şey yerle bir. Her yerde cam kırıkları ve ara ara kan lekeleri vardı. Dogucan abim duvarın kenarına çökmüş ve sabit bir şekilde karşı duvara bakıyordu.

Çakır abimin yüzünde kanlar vardı ve oda yıkılmış olan koltuğa oturuyordu. Bartug abim,görkem abim ve ise onlarda oturuyordu tabi onlarında her yerinde kan vardı.

Alper abim bana arkası dönük bir şekilde telefon görüşmesi yapıyordu. Pars abim korumalardan biriyle konuşuyordu. Arda ve bulut bir birleriyle sessiz bir şekilde konuşuyorlardı.

Savaş abi can abiye pansuman yapıyordu. Barış abi ise düşünceli bir şekilde odada volta atıyordu. Çakır abim ise yerdeki kana bakıyordu.

 Ben onlara bakarken gözümden düşen bilmem kaçıncı damlayı akıtıyordum. Alper abim telefonunu kapatıp arkasını döndü ve göz göze geldik. Beni görünce ağzından ilk kaçan kelime

"S*ktir"oldu. Alper abim s*ktir diyince diğerleride ona döndü. Alper abim gözleriyle beni işaret etti. Onlar buraya bakıp aynı anda aynı şeyi dediler

"S*ktir"

Onlara baktığımda gözlerinde çok net görülen iki duygu vardı KORKU ve ŞAŞIRMA.

"N-noldu burada "dedim göz yaşlarımın arasında. Hiç biri konuşmayınca merdivenlerden indim ve yüzlerine baktım. Hepsinin yüzü yara bere içindeydi onları öyle gördükçe içimden bir şeyler kopuyor. 

"soruma kim cevap vericek ÇÜNKÜ BENİM BİR CEVABA İHTİYACIM VAR" dedim sonlara doğru bağırarak.

Görkem abim "bir şey yok dünya hadi sen odana geç"dedi

"nasıl yok ya noldu buraya,size "dedim. Yine hiç biri cevap vermeyip yüzüme bakınca göz yaşlarımı silip dogucan abimin yanına gittim ve yanına oturup elini avcumun içine aldım 

"ne oldu size abim hadi söyle"dedim gözlerimden bir yaş firar ederken.

Abim yüzüme baktı baktı ve baktı ondan da cevap alamayınca yanından kalktım ve odama çıkmaya başladım. O dama gelince üzerime kısa bir şeyler giydim saçımın yarısını alıp tepeden topuz yaptım ve Bartug abinin maxsın ve angelin tasmalarını aldım.

Maxsı angeli çağırıp tasmalarını taktım ve aşağıya indim. Abilerim pansumanlarını yapmışlar şimdi ise koltukları falan toparlıyorlardı.

Beni ilk fark eden alper abim oldu beni süzüp kaşlarını çattı ve

"nereye gidiyorsun böyle "dedi. Onun konuşmasıyla diğerleride  bana bakmaya başladılar. Hepsinin ifadesinden kıyafetlerimi onaylamadıkları belliydi.

Hiç bir şey demeden ayakkabıları giydim ve telefonumuda aldım ve onlara ters bir bakış atıp dışarı çıktım.

Madem onlar bana cevap vermiyor bende vermem Allah Allah.

İkisininde tasmasını birleştirdim ve tek elime alıp yürümeye devam ettim, düşünmem gerekiyordu. İlk başta köpek parkına gittik orada biraz durup normal parka gittim.

Takip edilme hissi ile arkamı döndüm ama kimse yoktu. Bende fazla önemsemedim ve yoluma devam ettim. Max ve Angel ve başka bir köpek daha havlamaya başladılar.

AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin