💉Egy💉

7.6K 322 13
                                    

Igor pov.
Kedves Igor,
ezennel meghívom önt a szerda este megrendezendő Pain partimra, ahol is látványos műsor mellett, kiváló emberek társaságában élvezheti az estét. Remélem ezúttal eljön.
Gordon Samuel
Épp, hogy véget értem az E - Mail olvasásával megcsörrent a telefonom. A barátom Roger hívott, ő odáig van ezekért a Pain partikért.
- Hali! Megkaptad az E - Mailt?
- Meg, kihagyom!
- Jaj, ne már! Legalább egyszer gyere el! Ismerlek téged és tudom, hogy szereted, ha durva a menet az ágyban.
- Az más! Ez a Pain parti viszont kész nazodistaimus. Mit lehet élvezni azon, hogy kiállítanak egy fiatal fiút és kínozzák, minden nap, egészen addig, amíg bele nem hal?
- Ezzel mutatjuk, hogy mennyivel felsőbbrendűek vagyunk! Akiket kiállítanak, amúgy is senkik! Nincs róluk semmilyen papír, semmilyen adat, sehol! Nem is léteznek a világ adataiban! - hallottam, hogy letüdőzi a cigit majd folytatta.
- Ráadásul akár meg is vásárolhatod őket. Rád, pedig rádfér a móka, nem? - na ezzel fején találta a szöget. Majdnem egy hónapja nem tudtam csinálni senkivel szóval valóban rámfér a móka.
- Jó, de csak egy órát!
- Ez az! - ujjongott majd letette.
Ez a Pain parti a kedves maffiózó partneremnek, Gordon Samuelnek a találmánya. Magam is maffiózó vagyok, de azért nem akarok lemenni egy állat szintjére. Maga a jelentése "pain=fájdalom". Fiatal fiúkat tartanak kicsi koruk óta fogva és ha elérik a 15 éves kort előhozzák őket és addig kínozzák őket a közönség előtt, amíg élnek. Ha meghalnak elégetik őket és a havaikat szétszórják valahol. Meghslnak névtelenül, tudatlanul, pedig semmi hibát nem vétettek, csak rossz családba születnek. Néha beltenyészet is előfordul, ezért a fiúk agyilag és testileg fogyatékosok lesznek és egy műsort sem bírnak ki élve. Az ember a legnagyobb állat a földön, és a legnagyobb barbár. Nem tudom kimutatni, de igazából sajnálom ezeket a szegény fiúkat. A nagy semmiért halnak meg, azért mert más szórakozni akar.

A penge tánca (Befejezett)Where stories live. Discover now