💉Tíz💉

4.4K 252 6
                                    

Vladimir pov.
Vajon Igor hajlandó lesz egyszer szeretkezni velem? Kicsit ijesztő a gondolat, hogy azt a hatalmas férfiasságát a popsimba teszi, de izgat is a dolog. Igorka most a hasamon fetreng miközben én egy képeskönyvet nézegetek.
- Vladimir! - jelenik meg Igor. Kézenfogva levisz a nappaliba, ahol egy szőke férfi vár minket. Azonnal bebújtam Igor mögé, de ő csak bíztatóan mosolygott.
- Semmi baj, kicsim! Ő itt Dr. Tamovics, egy barátom. Azért van itt, hogy beszélgessen veled bizonyos dolgokról. - magyarázta. A férfi kétszer annyi idős volt, mint Igor és kedvesen mosolygott.
- Szia, Vladimir! Örülök, hogy megismerhetlek. - mondta. Kérte, hogy üljek le az egyik fotelba, ő pedig leült a másikba. Igor adott egy puszit a fejemre majd kiment. Utána akartam szaladni, de visszaültetett.
- Semmi baj. Egy óra múlva érted is jövök. - mondta és kiment.

Igor pov.
Bevallom van egy enyhe bűntudatom amiért ott kell hagynom egy emberrel, akit alig ismer, de Dr. Tamovics a nagybátyám és tökéletesen megbízom benne. Ő egyszerre pszichológus és nőgyógyász, tehát ha Vladimir valóban nimfoman lett, tudja kezelni őt. Talán meg a múltbeli traumákon is kicsit könnyebb lesz túltennie magát, ha egy szakértővel van. Hetente háromszor egy óra. Remélem segít neki egy kicsit.
Addig én telefonáltam egy haveromnak, aki a CIA - nál dolgozik. Megkértem, hogy derítsen ki pár infót Vladimirról. Hisz nem tudhatom, hogy mi történt.
- Na, kiderítettél valamit?
- Nincs benne a rendszerben. A DNS minta, amit küldtél hasznos volt, de még nincs találat.
- Valami van?
- Igen. Tíz évvel ezelőtt rohamosan tűntek el a gyerekek országszerte és csak tíz évvel később kerültek elő, holtan. Minden nyom arra utalt, hogy a gyerekeket èvekig fogva tartották majd kamaszkorukban brutálisan megkínozták és megölték őket. Élő tanu nincs, de az eltűnt gyerekek többnyire 3 - 5 év között voltak. Kicsit kutakodok még, de a begyűjtött DNS minták a gyerekektől már foszlányosak lehetnek. Talán az elmentett adatok majd segítenek.
- Rendben van, köszi Harold.

A penge tánca (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora