Vladimir pov.
Végre visszamehettem Igorhoz és végre segíthetett nekem. Feszült a nadrágom amióta utoljára így voltunk. Nem értem mi bajom van, annyira akarom az a felemelő érzést, amit akkor érzek ha hozzám ér. Mindjárt meg is... És elértem.
- Jobb már édesem?
- Igen. Köszönöm. - mosolyogtam rá és hozzá bújtam.
- Aggódom érted, kicsim! Tudod, az nem normális, ha valaki ennyiszer akarja ezt.
- Nem?
- Nem, kicsikém. Ezért hívtam Dr. Tamovics - ot, hogy beszélgetni tudj vele erről. Én szeretem, hogy ilyen kis tüzes vagy, de ugyanakkor aggasztó. - mondta és őszinte aggódás hallatszott a hangjából. Talán tényleg túlzásba estem volna?
- Én... Sajnál...
- Semmi baj, kicsim! De beszélned kell valakivel erről. - mondta és letett az ágyba.Igor pov.
Örültem, hogy tudtam vele beszélni erről mivel régóta rágtam magamban ezt a dolgot. Odaadtam neki Igorkát és magamhoz öleltem.
- Szeretnéd, ha ma valami finomat ennénk? - kérdeztem mire mosolygva bólintott. Telefonon rendeltem egy pizzát. Annyira kis édes volt, ahogy három harapással eltűntetett egy egész szeletet.
- Izlik, picim?
- Hmfhm... - tele van a szaja így egy árva szavát sem értem. Nevetve törlöm meg a kicsi száját.
- Ne beszélj teli szájjal! Nem értem mit mondasz. - mondtam nevetve.
- Nagyon finom. - motyogta mosolyogva.
- Akkor jó! Reméltem, hogy ízleni fog, én is nagyon szeretem a pizzát, anyukám istenit tudott sütni. - meséltem. Csillogó szemmel hallgatta a történteket.
Másnap, amikor haza értem tűzoltók vártak. A konyha ki gyulladt. Szegény kicsikém pizzát akart nekem csinálni, de bekapcsolva hagyta a sütőt és kigyulladt. Viszont valami történt aznap mert Vladimir azóta a szoba sarkaban gugol és még Igorkától is megijed. Nem tudom mit tehetnék, hisz rám se mer nézni és az utóbbi napokban nem is eszik rendesen. Félek, hogy ha így folytatja összeomlik.
- Kicsikém... - nyúlnék felé, de jobban összehúzta magát és a falnak szorult, mintha bàntani akarnám, pedig csak a kezét akartam meg fogni. Nem tudom mit tegyek, de talán kezdhetem előlről az egészet.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A penge tánca (Befejezett)
RomanceIgor maffiavezér. Barátja unszolására elmegy egy Pain partira, ahol gazdag férfiak élvezik gyengébbek fajdalmát és Vladimir a műsor sztárja. A sok fajdalom után a fiú már nem képes érezni, nem képes hallani és nem képes gondolkodni.