💉Huszonegy💉

3.6K 232 11
                                    

Roger pov.
Egy hete történt, hogy nagyon unatkoztam, ezért elmentem egy sztriptizbárba, ahol egy korsó sör és két feles után már nagyon éheztem egy kis kalandra. Mivel ebben a bárban prostikat is futtatnak ezért kaptam az alkalmon és kirendeltem magamnak az egyiket. A szobában vártam rá felizgulva mikor belépett ő. Gyönyörű vörös haja volt és szikrázó jádezöld szeme. A teste, a mozgása, teljesen megbabonázott. Épp beült az ölembe és levette volna az ingem, amikor megéreztem, hogy mennyire reszket. Ezért inkább leállítottam. Kifizettem őt, mintha megcsináltuk volna, de inkább csak meghallgattam őt. Elmesélte, hogy a szülei tartoztak a bárnak ezért mikor már nem volt mit adni, oda adtak őt, 13 évesen. Azóta itt van, vagyis már négy éve. Nagyon megesett rajta a szívem. Talán most éreztem ugyanazt, amit Igor, amikor meglátta Vladimirt. Ösztönösen meg akartam védeni, de mindenek előtt megtudtam a nevét. Orion.
Ezért másnap kiváltottam és megbíztam egy emberemet, hogy vigyék kórházba őt. Ott van azóta és rendesen gondját viselik. Beszélnem kellett erről Igorral, mert Orion legalább olyan nehéz eset, mint Vladimir. Nagyon félénk és gyűlöli ha fogdossák őt. Most is bementem a kórházba, mint minden nap.
- Mr. Lockwood! - integet nekem mosolyogva, ami megdobogtatja a szívemet.
- Szia, Orion! - ülök le mellé tisztes távolságba. Előveszem a hátam mögül a virágot, amit hoztam és átadtam neki.
- Ezt neked hoztam.
- Jaj, nagyon szép! Olyan, mint egy csillag.
- Tudom, azért vettem ezt! - mondtam mosolyogva.
- Köszönöm szépen! Maga olyan sokat tesz értem.
- Igen, erről akartam veled beszélni. Mihez kezdesz ha felépültel?
- Fogalmam sincs.
- Ha gondolod és szeretnéd, akkor lakhatnál nálam.
- Magánál? De már így is sokkal tartozom önnek!
- Nem tartozol te semmivel és már kértem, hogy hívj Rogernek! - mosolyogtam rá, mire könnyezve kezdett bólogatni.
- Boldogan! Maga olyan kedves hozzám! Ön lenne az első, akit megkérnek erre! Vagyis te! - javította ki magát mire én is elnevettem magamat. Remèlem Igornak igaza lesz és megéri ekkorát lépnem.

A penge tánca (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora