💉Húsz💉

3.6K 236 8
                                    

Igor pov.
Mosolyogva néztük ahogy a kertben elengedi a kisegeret. Vladimir a legtisztább, legkedvesebb, legédesebb élőlény a földön. A szíve tele van szeretettel és tömör aranyból van. Miután a kicsi emlős elszaladt felállt és hozzám szaladt.
- Szerinted jól lesz?
- Minden bizonnyal! - mondtam és magamhoz öleltem őt. Annyira örültem, hogy most itt van velem. Roger mosolyogva figyelt minket.
- Édesek vagytok. - mosolygott, de mintha enyhen szomorúságot hallottam volna a hangjában.
- Kicsim! Menj be a házba és játsz egy kicsit Vladival, jó?
- De éhes vagyok!
- Mindjárt megyek! - pusziltam meg az arcát. Durcizva bement a hazba, én pedig megkértem Rogert, hogy üljön le az egyik kerti bútorra és kérdőre vontam.
- Minden rendben cimbora? Mostanában nagyon lehangoltnak tűnsz.
- Nem tudom, én... Hagyjuk!
- Ugyan már! Mi a baj?
- Hah... Te tutod milyen, tudsz segíteni, hogy mit tegyek?
- Miről tudom, hogy milyen?
- Szerelmesnek lenni. - mondta mire nekem leesett az állam.
- Te szerelmes vagy? Kibe? - kérdeztem izgatottan mire elővett egy képet.

- Te szerelmes vagy? Kibe? - kérdeztem izgatottan mire elővett egy képet

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

- Ő itt Orion.
- Az a neve, hogy Orion?
- Hát... Nagyjából. Prostituált.
- Hű! Nem néz ki annak!
- Mert nem önszántaból lett az! A szülei még gyerekként eladták őt prostinak egy tartozás miatt. Kifizettem a kiváltását, így már nem prosti, de egyszer találkoztam vele és teljesen beleszerettem, csak nem tudom, hogy ő, hogy van ezzel. - hajtotta le a fejét. Megveregettem a vàllát.
- Ha úgy érzed ő az igazi, akkor ne add fel! Én már tudom, hogy Vladimir a világom. Ha szerinted Orion az igazi, akkor harcolj érte! - mondtam. Kicsit mintha magabiztosabbnak tűnt volna. Bementünk a házba ahol először csináltam Vladimirnak egy szendvicset, majd két kávét, nekem és Rogernek. Vladimir a szőnyegen rágcsálta a szendvicset és néha adott egy apró szeletet Vladinak is.
- Ülj le! Ül! - próbalkozott, de a kiskutya csak farkát csóvalva várt még egy szeletre.
- Nézd, próbáld így! Vladi! Ül! - mondtam és lenyomtam a kutya hátsóját a földre és ekkor adtam neki a falatot.
- Köszi, Igor! - kaptam egy puszit az arcomra, amitől elmosolyodtam.

A penge tánca (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang