💉Tizennyolc💉

3.9K 251 5
                                    

Vladimir pov.
Igor zokogva térdelt előttem és egy percre sem engedte el a kezeimet.
- Köszönöm, istenem! Köszönöm! - zokogta. Értetlenül leültem elé és megszorítottam a kezét.
- Mit köszönsz?
- Hogy jól vagy, kicsikém! Annyira... Annyira sajnálom! - fakadt újra sírva. A derekamat ölelte és a fejét az ölembe hajtotta. Elkezdtem simogatni a hátát, hátha az megnyugtatja majd.
- Semmi baj! Most már ne sírj! - mondtam lágyan.

Igor pov.
Hála a mindenható istennek, hogy jól van. A lelkemről egy akkora kő esett le, hogy lebegni tudnék. Ekkor hallom, hogy belép valaki és meglátom Rogert. A karja gipszben van és a fején egy vastag kötés.
- Elmondanátok, hogy mi folyik itt?! - kérdeztem már hisztérikusan. Roger intett a fejével, hogy üljek le a kanapéra, megtettem.
- Vladimir elmesélt mindent. Hogy megkarmolt és, hogy te nagyon mérges vagy rá e miatt.
- Nem! - rogytam újra a kicsikém mellé. - Nem haragszok rád és nagyon sajnálom! Nem akartalak ennyire megijeszteni, csak meg akartalak leckéztetni! De nem haragszom rád és ne haragudj, hogy így kellett érezned! - térdeltem mellette mire megölelt.
- Semmi baj, nem haragszom. - puszilta meg a fejemet.
- Miután elmentel, Vladimir pánikrohamot kapott és kiszaladt a városba ahol majdnem elgázolta egy kamion.
- Roger mentett meg! Elrántott a kamion elől.
- Hazafelé mentem munkából, amikor láttam ahogy a tömegben áll, aztán ahogy kiszalad az útra. Nem tudtam előbb telefonálni mert engem elsodort a kamion és eltört a karom. Gondolom a hírek miatt borultál ki ennyire. - bólintottam. - Az valóban ket uccányira volt. Egy szerencsetlen fiú részegen kiment az utra és elcsapták. Vladimir mondta, hogy állítólag visszavitted a menhelyre Vladit. Nehezen, de kiderítettem, hogy hol van és elhoztam neki. - magyarázta Roger. Nem jutottam szóhoz, csak némán, de jó szorosan megöleltem a barátomat.
- Köszönöm...
- Vigyázz rá, mert egyszer arra fogsz ébredi, hogy nincs sehol és nem biztos, hogy ekkora szerencséje lesz. - suttogta. Értettem a célzást. Leültem Vladimir mellé és ismét hálát adva az urnak megcsókoltam őt.

A penge tánca (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora