💉Tizenkilenc💉

3.8K 242 3
                                    

Vladimir pov.
Estére már ismét Igor szobájában voltam. Szegény nagyon nyúzott volt és rettenetesen fáradt. Ráadásul a ház úgy nézett ki mintha betörtek volna.
- Mi történt itt?
- Én...én voltam. Dühös voltam magamra, a világra, de főleg magamra.
- Miért voltál dühös magadra? – kérdeztem rá pillantva.
- Mert elüldöztelek és az én hibám volt, hogy kis híján odavesztél. Életemben először éreztem, hogy tényleg elvesztettem valamit. Ha Roger nincs, akkor te... Istenem! - a könnyei ismét patakozni kezdtek az arcán. Gyorsan letettem Vladit és megöleltem Igort.
- Semmi baj! Itt vagyok, ne félj! - simogattam a hátát. Szorosan magához ölelt és puszilgatni kezdett.
- Te vagy a mindenem, kicsim! Ha neked bármi bajod esik nekem végem. - suttogta és ismét magához ölelt. Akkor és ott olyan biztonságban éreztem magam, mint azelőtt soha. Az ő karjaiban megtaláltam a teljes békét és biztonságot.
- Köszönöm. - motyogtam mire kérdően nézett rám.
- Hogy vigyázol rám. Melletted igazán biztonságban érzem magam. - bújtam szorosan a mellkasába mire újra magàhoz ölelt és felemelve az àllamnál fogva  megcsókolt.
Reggel a mellkasán ébredtem. Ő még ruhában volt és mélyen aludt. Lementem a konyhába, ahol Vladi már várt, de a konyhában egy sarkot ugatott. Egy szürke kis pamacs szerű lény kuporgott ott és reszketett.
- Vladi! - szóltam rá és elhúztam a kiskutyát. A kicsi lény nagy fekete szemekkel nézett rám. Kinyújtottam a kezem és vártam amíg belemászik.  Nagyon édes kis hangokat adott ki.
- Hahó! - hallatszott a nappaliból. Kimentem és Roger állt ott.
- Szia! Nézd! Mi ez? - kérdeztem a kis lényt mutatva.
- Ez egy egér! Hogy fogtad meg?
- Belemászott a kezembe! Szerinted megtarthatom?
- Nem hinném! Ez egy vadállat Vladimir, nem olyan mint Vladi.
- De olyan cuki.
- Tudod mit? Gyere! A kertben szabadon engedhetjük és... - mondta, de hirtelen egy vérfagyasztó sikoly hallatszott az emeletről.
- Vladimir!!! Hol vagy?! - szaladt le üvöltve Igor, de amint meglátott nagyot sóhajtva szaladt hozzám.
- Ne csinálj velem ilyet többet! Azt hittem... Áááh! Ez meg mi?! - mutatott az egérre a kezemben.

A penge tánca (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora