Vladimir pov.
Amikor Igor haza jött nagyon izgatottnak tűnt. Próbáltam kérdezősködni, de nem nagyon szólt hozzám. Aggódtam, hogy esetleg megint én csináltam valamit, de most nem akartam elfutni. Kimentem a kertbe és Vladival labdáztam, amikor végre kijött hozzám.
- Kicsikém! Valamiről beszélnem kell veled...
- Megint csináltam valamit? Megbántottalak? Ha igen, kérlek ne haragudj rám!
- Hohohó! Semmit se tettél, kicsikém! Ne haragudj a ma délelőtt miatt! Biztosítalak, hogy nem tettél semmi rosszat sem. - nyomott egy csókot a számra. Amikor a csók alatt becsuktam a szemem, valamit megéreztem a kezemnél. Egy apró fekete doboz volt az.- Ez a tiéd, kicsim! - mondta és a kezembe adta. Nehezen, de sikerült elolvasnom a rajta lévő feliratot.
- Hozz... Hozzám jössz... - ahogy összeállt a fejemben a mondat, kérdően néztem rá. Mire ő csak kinyitotta a dobozt és kivette, ami benne volt.- Akkor mit válaszolsz, életem? Összekötnéd velem az életed örökre?
- Te össze akarod velem? Szó szerint a pokolból ragadtál ki. Nekem tényleg nincs semmim.
- Nekem nem is kell más! - simogatta meg az arcom. A könnyeim leszánkáztak az arcomon, de mosolyogtam.
- Én mindenem neked adom, a testem, a lelkem! Szeretlek téged, Igor! - borultam a nyakába. Ő is magához ölelt, de valami meleget éreztem meg a nyakamban. Mikor pedig a szemébe néztem, azok könnyektől csillogtak.
- Igor?
- Semmi baj, kicsim! Semmi baj, csak annyira boldog vagyok. Én is szeretlek! - forrasztotta össze az ajkainkat. Mikor szétváltunk felhúzta az ujjamra a szép ékszert. Csillogott a napfényben. Vladi hirtelen az ölünkbe ugrott, mintha féltékeny lenne. Elkezdte nyalogatni az arcomat.
- Hékás, vakarcs! Ő az enyém! - szedte le rólam Igor.
- Ne legyél féltékeny egy kiskutyára! - bújtam a mellkasához. Átkarolta a vállam és magához ölelt.
A pokolban éltem, ahol minden napos volt a fájdalom. Idővel már nem láttam, nem hallottam, nem éreztem semmit sem. Aztán egy nap alatt átkerültem egy másik világba. Egy világba, ami maga a mennyország. Ahol ez az angyal ölel, szeret és csókol engem.Vége.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A penge tánca (Befejezett)
RomanceIgor maffiavezér. Barátja unszolására elmegy egy Pain partira, ahol gazdag férfiak élvezik gyengébbek fajdalmát és Vladimir a műsor sztárja. A sok fajdalom után a fiú már nem képes érezni, nem képes hallani és nem képes gondolkodni.