Igor pov.
Vladimir hozzám bújva, kissé félve beszélgetett a szüleivel. Mr. és Mrs. Mose alig bírtak betelni a fiukkal, amit meg is értek.
- Mr. Nyeblajovics, ha meg nem sértem, maga milyen kapcsolatban van a fiunkkal?
- Nem sért meg Mrs. Mose! A fiuk a szerelmem, egy pár vagyunk. - pusziltam fejen a kicsikém mire ő enyhén elpirult és kuncogott egyet. Ekkor kopogtak az ajtón, Roger és Orion jöttek meg. Bevallom, hogy élőben Orion szebb, mint a fotón, de az én kis fehér hópihémmel nem tud versenyezni.Vladimir pov.
Kivittem a mosogatnivalót, amig Igor és Roger a szüleimmel beszélgettek. Mikor betettem őket a mosótálba, épp nekikezdtem volna, amikor valaki megérintette a vállam. Orion volt az.
- Szia! Segíthetek?
- Igen, köszönöm. - nyúltottam neki egy tányért mire elvette és ügyesen mosni kezdte.
- Milyen az élet Rogerrel? - kerdeztem mire megdermedt.
- Roger a legkedvesebb ember, akivel valaha találkoztam, de... Olyan vegyes érzéseim vannak.
- Ezt, hogy érted?
- Nos... Minden nap virágot hoz nekem, otthont ad és annyira kedves hozzám. Folyton csillagomnak becéz. - pirult el mosollyal az arcán. Ekkor eszembe jutott, amikor Igor először nevezett a kicsikéjének. Annyira boldog voltam, hogy valaki végre törődik velem.
- De aggódok, hogy ezt nem tudom neki visszaadni.
- Visszaadni?
- Mielőtt hozzá költöztem, prosti voltam. Már nagyon fiatalon oda kerültem. A szüleim eladtak egy tartozás miatt és ott is pusztultam volna, ha Roger nem ment meg. Nem tudom, hogy ezt, hogy fogom visszaadni neki.
- Szerintem azzal a módszerrel ahogy ő. - mondtam mire kérdően nezett rám.
- Én nem voltam prosti, mint te, de elég sokat szenvedtem, hogy tudjam most jó helyen vagyok. Nagyon kicsi voltam mikor elraboltak a szüleimtől és egy klubba zártak engem. Ott éheztettek és naphosszat vertek minket. Több fiú is volt ott rajtam kívül. Azzal szórakoztatták az oda járókat, hogy halálig kínoztak minket. Én két előadás után feladtam. Aztán, mint valami őrangyal, Igor megmentett és egymásba szerettünk. Ő a legfontosabb ember az életemben, amit bátran eldobnék érte. Ha úgy érzed te is ezt találtad meg Rogerben, egy őrangyalt, akkor annyit tegyél, hogy viszonzod, amit érez és mosolyogsz rá. - mondtam kedvesen.
BINABASA MO ANG
A penge tánca (Befejezett)
RomanceIgor maffiavezér. Barátja unszolására elmegy egy Pain partira, ahol gazdag férfiak élvezik gyengébbek fajdalmát és Vladimir a műsor sztárja. A sok fajdalom után a fiú már nem képes érezni, nem képes hallani és nem képes gondolkodni.