Chapter 6: Kafa Karışıklığı

424 30 73
                                    

"Tell me, why the hell no one is here?"

Harry, gözlerini açtı ve ona bakan bir çift gözle karşılaştı.

"Aramıza döndüğünü görmek güzel." dedi Leena ve Harry uyanmadan önce oturduğu koltuğa döndü.

"Neler oluyor? Burası neresi?" Harry sorguladı.

Leena, tuhaf bir bakış attı.

"Neresi gibi duruyor?

"St. Mungos?"

Leena, bu yanıta başını salladı.

"Ne zamandır burdayım?"

"Birkaç saattir." diye cevap verdi, Leena.

Harry, diyecek bir şey bulamadı ve cevabını almaktan korktuğu soruyu sordu.

"Peki... Tam olarak ne oldu? Yani... Anladın işte."

Leena bir süreliğine dik dik baktı ve tuhaf bir ses tonuyla cevap verdi.

"Bunları anlatmak bana düşmez. Şimdi izninle, seni odada yalnız bırakıyorum." dedi ve ayağa kalktı. Birkaç saniyede odanın diğer ucundaki kapıya ulaştı.

Harry, "Bekle! Daha bana cevabını vermen gereken soruların var!" diye bağırdı ama bu işe yaramadı. Ablası kapıyı kapatıp çıkarken, siyah pantolonu yeni giyip giymediğini sorguladı.

En son hatırladığı şeyler çok kafa karıştırıcıydı. Onlar hakkında sonra düşünürdü. Hatta bilen birisine sormak en iyisiydi. Ona cevap verecek birisinin olmasını diledi ve boş boş tavana bakmaya başladı.

O sırada içeri bazı Şifacılar girdi. Onu kontrol ettiler ve yarına kadar taburcu olabileceğini söylediler.

Bu işte bir terslik sezdi. Eğer hiçbir şeyi yoksa burada ne işi vardı. Neden kimse ona bir şey söylemiyordu? Sinirle alnını oluşturdu ve neyin ters olduğunu anladı. Bu hareketle ilgili bir şeyler normal hissettirmiyordu.

Hemen ayağa kalktı ve banyonun yolunu tuttu. Aynaya baktığında gördüklerine inanması için uzun bir süre geçmesi gerekecekti.

Alnında şimşek biçimli bir yara izi vardı.

***

"Ne yani? Bütün bunları açıklayan kimse olmadı mı?" diye isyan etti, Ron.

"Eminim mantıklı bir sebepleri vardır. Sonsuza kadar bir şeyleri saklayamazlar." dedi Hermione ama o kulağa da o kadar kendinden emin gelmedi.

Harry'nin alnında bir iz olduğunu fark etmesinin ardından yarım saat geçmişti. Bunu fark ettiği an gerçekten paniklemişti. Neyse ki o zamana kadar yalnız başına kaldığı hastane odasına onu ziyarete gelen Hermione ve Ron, onu normal haline getirmeyi başarmışlardı.

Şimdiyse gayet normal bir şekilde oturmuş ve onlara bu saçmalık hakkında yakınıyordu.

Ancak arkadaşlarının tesellileri bir yere kadardı. Biraz vakit geçirip sonra da Hogwarts'a geri döndüler ve Harry, sıkıcı odasında yalnız başına kaldı.

***

"Bugün bana gerçekten çok yardımcı oldun, Leena." dedi, Sirius.

Leena, "Umarım her şey yakında normale döner. Olan her şey gerçekten kafamı karıştırıyor." diyerek konuyu değiştirdi, gözlerinin kızarıklığını saklamaya çalışarak. Tüm gün boyunca olan şeyler ve yorgunluktan dolayı kendini hasta hissediyordu.

Bad Things | HPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin