"It kills, I wish the best for you"
Harry birkaç gündür uyumakta zorluk çekiyordu. Birkaç gün önce gördüğü o rüya gibi şeyden sonra, geceleri kabus görme korkusuyla yarı uyanık geçiriyordu.
Şimdiyse iksir dersi için uyanık kalmaya çalışıyordu.
"Bu dersten nefret ediyorum." diye söylendi Ron, İksir dersi için zindanlara giderken.
"En azından profesörün Snape olmadığına şükret." dedi Harry.
İksir yapmaktan keyif alan ancak Slughorn'a içi ısınamayan Hermione, konuyu değiştirdi.
"Sınavlar çok yaklaştı!" dedi stresle, "Ne yapacağımı bilmiyorum!"
"Sınavlara çalışmak için önümüzde kocaman 1 hafta var, Hermione." dedi Harry.
"Senin için bu sorun olmamalı," diye araya girdi Ron, "Zaten bütün ödevlerde en yüksek puanları alıyorsun."
Hermione itiraz edemedi. Karanlık koridorlarda yürümeye devam ettiler.
"Hazır İksirden bahsetmişken, bana mı öyle geliyor yoksa Slughorn biraz..."
"Ayrımcı?"
"Evet ondan."
"Haklısın. Favorilerine oynuyor," dedi Hermione, "Özellikle de sen onun ilgisini çekiyorsun."
Harry afalladı.
"Böyle düşünen tek kişi benim sanıyordum," itiraf etti, "Bende ne bulduğunu gerçekten anlamıyorum."
Sınıfa girip yerleştiler ve o gün, her zamanki gibi bir dersten diğerine yetiştiler. Hermione gün boyunca, 'Daha çok çalışmalarını' söyleyip durdu.
Sıradan birkaç günün sonunda Harry, sonunda farklı bir şeyler olduğuna sevindi. Cadılar Bayramı'nı severdi. Hem kutlaması keyifli olan hem de derslere ara verebildiği bir bayramdı. Uykulu olması önemli değildi, o gün eğlenmeyi isterdi.
Akşam ziyafet için Büyük Salon'da toplanıldığı zaman, Harry ablasını gördü. Birkaç gün önce olanlardan beri onu sıklıkla görmüyordu. Görse bile, hiç konuşma fırsatı olmamıştı. Onun yanına geliyordu ancak Leena ayağa kalkıp Harry'i kenara çekti.
"Seni hiçbir yerde yakalayamadım. Hayatı hızlı yaşıyorsun" diye laf attı Harry.
"Hayır, daha çok bütün sorunlarımdan kaçıyorum." diye kestirip attı Leena.
Harry anlamamış gibi baktı. Tam ağzını açacakken ablası onu susturdu.
"Seninle sonra konuşurum." dedi ve arkasını dönüp gitti.
'Neden bazen tam bir pislik olmak zorunda?' diye düşündü Harry, arkadaşlarının yanına dönerken.
"... İşte bu yüzden Muggle Bilimleri dersini de almalısın." dedi Hermione. Bir konu üzerinde konuşurken nefes nefese kalıyordu.
"Neyi kaçırdım?" diye sordu Harry masaya otururken.
"Ah, Harry! Hermione tam da Ginny'e hangi dersleri seçmesi gerektiğiyle ilgili bir nutuk çekiyordu." dedi Ron bıkkın bir ifadeyle.
"Ben onun geleceğine yardımcı olmaya çalışıyorum," diye kendini savundu Hermione.
"Selam Ginny." dedi Harry.
"Selam!" dedi Ginny neşeyle ve ekledi, "Beni bundan kurtardığın için sağ ol." Hermione'nin duyabileceği bir sesle.
Hermione alınmış göründü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Things | HP
FanfictionHarry, 14. doğum gününde başına gelen olaydan sonra hayatının tamamen değişebileceğini acı bir yolla öğrenir. Bambaşka Harry Potter alternatif evrenine tanık olmaya hazır olun!