Porta

54 4 0
                                    


Nobiliary City-State <PORTA>
(Asil Soylulara ait site kent)

Bundan yaklaşık 30 yıl kadar önce bazı asillerin asil çocukları toplaşıp bir karar almışlar.

Asil ailelerin bir araya geldiği bir yemek gecesinde. Asil ailelerin asil çocukları geceye bomba gibi düşmüş aldıkları kararı ailelerine sunmuşlardı.

Her kafadan bir ses gelirken. Her asil çocuktan da aldıkları kararı destekleyen düşünceler duyuluyordu.

Aileler ne kadar çok şaşırmış olsalar da çocuklarının düşüncelerini duydukça yumuşuyor ve yüzlerinde belirsiz bir gülümseme beliriyordu.

Aldıkları kararı gerçekleştirmek için olan ilk adımda ailelerinden onay almaları gerekiyordu.

Konuşma yapılan kürsüye çocukların kendi arasında sözcü olarak seçtikleri biri çıkmış ve teker teker ailelerin isimlerini sayarken aynı zamanda onaylayıp onaylamadıklarını soruyordu.

Her bir aile kararını teker teker söylerken her bir çocuk, ailelerinin gözlerinin içine bakıyordu.

İlk başlarda olumlu olan kararlar ile içten içe sevinen çocuklar alkış koparıyor ortamı neşelendiriyordu.

Çoğu ailenin yüzünde kocaman gülümsemeler yer edinmişti. Çocukların mutluluğu onları etkisi altına almıştı adeta.

Birkaç aile ilk başlarda onaylamasa da 'Aaa!' nidaları ile ilk çocukların baskısı sonra da onaylayan diğer ailelerin baskısıyla yelkenleri suya indirmiş en sonunda onaylamışlardı. Üstelik gecenin sonunda aldıkları karardan pişman olmayıp onaylamakla en doğru kararı aldıklarını düşünmüşlerdi.

Gecenin sonunda her çocuğun gözleri ışıl ışıl parlarken ailelerin ise yüzünde gururlu ve bir o kadar da kocaman bir gülümseme vardı.

İşte o gece PORTA için atılan ilk adımdı.

İki yıl kadar sonra ise asil ailelerin asil çocukları kendi yarattıkları dünyaya ilk adımı atmıştı.

Sadece kendilerine ait bir dünya...

...PORTA...

SÜVEYDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin