BENİ GÖMÜYORUZ!

180 4 9
                                    

Selllaaammmm 

sdilsaşmclşdsmşvmşlmş

Elif napıyon kurban olduğum mal mısın

Her neyse, hoş geldiniz canlarım :)

Bugün biraz beni gömeceğiz biraz da, en azından benim çapımda, duygu dolu, olmaya çalışılan, anlar yaşayacağız :))

Açık konuşayım, bu hikaye için uzun uzun düşünmedim kurgumu karakterlerimi falan. Aklıma ne geliyorsa yazdım, çok kısa bir sürede oluşturdum ve aklımda uzun vadeli bir sürü fikir vardı hala da var yazsam yazarım ama gereksiz yere vaktimi aldığını düşündüm. (Cümlenin bir yerin sonra saldım gördüğünüz üzere, nereye ne noktalama işareti koyarsanız koyun) Yine de ne yalan söyleyeyim ilk zamanlarda baya keyif alıyordum başka hikayeleri okumaktan da yazmaktan da. 

Çok plansız programsız anlık bir hedefle başlamıştım. 

Hedefi tutturamadım.

Otur, sıfır. Atom karınca seni.

(Ecmel Soylu ve Hakkı ekibi hatırlar bunu şilwdlşxököjövkşl)

Neyse neyse, gereksiz cıvıtmayalım.

Her şeyden önce; Pişman mıyım?

Belki evet birazcık ama büyük ölçüde; Yiiioooo.

Her şeyi bir kenara bırakırsak yine elimde yadsınamaz bir gerçek kalıyor; ben bu hayran kurgumla yazmayı öğrendim.

Bu işi çok ciddiye alıp bir şeyler ortaya çıkarmaya çalışanlar anlar beni; hiç kolay değil. Hadi yazalım diye başlamak sorun değil ama plansız iseniz devam ettirmek büyük sorun. Benim sabit bir planım değil fikirlerim vardı.

Fikirler de bir yere kadarmış.

Sonradan bir isteksizlik oluştu bende, kurgumu beğenmemeye başladım çünkü hatalarım gözüme çarpıyordu ve içime sinmediği için yazmak da istemiyordum.

Önce yazamadım, sonra da yazmadım.

Şimdi bir üçüncü şahıs gibi bahsedeceğim kendimden.

İlk önce, Allah aşkına ne saçma bir konun var senin?! Yani böyle biraz da yazmak için aklına ilk gelenlerin yazılmış olduğu apaçık belli değil mi?

İkincisi, niye başlık ve bölüm isimleri İngilizce kurban olduğum n'apıyorsun?

Üçüncüsü, ne saçma karakterlerin var öyle? Ne aralarında düzgün bir ilişki var, ne mantıklı konuşmaları var. Yazdığın çeşitli diyaloglara ve sahnelere diyecek hiçbir şey yok zaten! Ergenliğimin yüz karası birçoğu ama yine de siz sevdiniz ve mantıklı buldunuz ben de bundan cesaret alarak mantıklı buldum ve yazdım.

Her neyse sonuç olarak hepsi bir şeyler öğretti sana, cringe influencer triplerini bırak elif.

Devam,

Bu kurguya bir renk versem şu falan olurdu herhalde;

Bu kurguya bir renk versem şu falan olurdu herhalde;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
I Promise You•FillieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin