İYİ GECELER YAKAMOZ GÜZELİ

29 8 4
                                    

- Evet lütfen onu kırma Kayla.

- Aaa elimden kaydı.

- Kızım sen beni delirtmek mi istiyorsun? Daha demin dedim dimi kırma o kutuyu diye.

- Üf neyse benim canımdan kıymetli değil ya. Bana geliceğine mala gelsin.

- Tamam sen onu bırak ben toplarım. Sen şimdi elini kesersin.

- O zaman ben gardırobu yerleştiriyim. Hem orda kırılacak birşey yok.

- Bak o olur işte.

Bugün işten ayrılıp yurda geldik. Şimdi de eşyalarımızı yerleştiriyoruz daha doğrusu ben yerleştiriyorum Kayla kırıyor. Neyse zaten çokta şikayetçi değilim odamız küçük ve yerleştirecek yer yok. Ondan kırması iyi oluyor eşyalar azalıyor en azından.

- Aaa Dora bu elbiseyi ne zaman aldın çok güzelmiş bende giyebilir miyim?

- Tabiki giyebilirsin canım ama o elbise benim değil.

- Ne demek senin değil! Benimde değil kimin o zaman bu elbise?

- Dur bir bakayım. Aa burda bir not var.

Bana geldiğin akşam sana vermeyi unuttum bu elbise sana çok yakışır Kayla bu arada bu elbise nasıl buraya geldi diyebilirsin. E oda benim meslek sırrım. Dünyanın en güzeline...
Alkın'ından

- Bu adam bizi mi dinliyor ya.

- Canım ya bana kıyafet almış kıyamam ben ona.

- Kızım sen iyi misin ya? Adam resmen bizi dinlemiş sen hala kıyamam diyorsun istersen ben sizi kıyıp, kıyma yapabilirim.

- Ya sende bir romantizm yaşattırmıyorsun ya.

- Allahım birde romantizm diyor ya resmen bu sapıklık.

- Üff Dora ya beni dinleyen biri var bu ne kadar ekşınlı.

- Allahım bana sabır ver lütfen ya rabbim lütfen.

Kayla'ya çok sinirleniyorum nasıl bu kadar rahat olabiliyor.

Dışarıdan gelen korna sesiyle beraber ikimizde pencerenin önüne gittik. Aman Allahım Alkın gelmiş. Off ya niye geliyor bu. Kesin yine Kayla'yı alıp götürecek.

- Kayla ne yapıyorsun sen? Gitmeyeceksin herhalde burada bir sürü işimiz var. Hem derste çalışmamız gerekiyor pazartesi günü okul başlıyor. 3 gün kaldı.

- Tabiki gideceğim Dora. Ayıp olur Alkın'a. Ayrıca ben ders çalışırım merak etme sen beni. Sen benim eşyalarımı bırak ben gelince toplarım.

- Ne yaparsan yap ama bu sefer sarhoş olursan yurda giremezsin. Ayrıca çok geç kalma yurt 10'da. kapanıyor. Ben senin eşyalarını da toplarım merak etme.

Kayla yanağımdan öptü ve koşarak Alkın'ın yanına gitti.

3 Saat Sonra

Kayla gideli 3 saat olmuştu. Odayı bal dök yala yaptım sonra baya ders çalıştım falan. Ama şu anda sıkıntıdan patlamak üzereydim. Neyse ki aklıma harika bir fikir geldi. Hemen üzerimi değiştirdim. Merdivenlerden hızlı hızlı indim. Denizin bize görüntüsünü göstermek istediği yere yani sahile gittim. Deniz biraz dalgalıydı bugün. Ama çok esmiyordu. Tam bir yaz havasıydı yani. Demek ege sonbaharda böyle oluyordu. Rüzgarsız ama dalgalı. Neyse orada bir kaç saat oturduktan sonra tam kalkacaktım ki yanıma bende 1 bilemedin 2 yaş büyük biri geldi. Azıcık inceledim onu.

Kumral saçlı, mavi gözlü biri vardı yanımda. Baya yakışıklıydı da. Aman neyse sanki bir şeyim olacakta yakışıklı diyorum. Ama çok garip bir şey oldu. Bana merhaba dedi.

ÖLÜMSÜZ HAYATLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin