THE END

34 8 2
                                    

Kayla'nın cesurluğu yüzünden başına gelmeyen kalmayacaktı.

Ertesi gün yine işe gittik.

İşe gittiğimde korktuğum başıma geldi. Çellist yine oradaydı.

Sabahın 7.30 olmasına rağmen Kayla'yla görüşmek için gelmişti.

Kayla'yı benim yanımdan alıp hamburgercinin önünde konuşmaya başladılar.

Ne konuştuklarını merak etmiyor değildim aslında. Yavaşça biraz yanlarına yaklaşarak ne konuştuklarını dinlemeye başladım.

Kayla saçıyla oynuyordu. Eğer saçıyla oynuyorsa bilin ki kesin ona aşık olan biri vardır. Yada kendisine hoş bir şeyler söyleniyordur.

Hemen Kayla'ya seslendim.
Kayla bana:

– Alkın beni akşam yemeği için evine çağırıyor.

– Alkın kim Kalya?

– Yeni sevgilim.

– Nee. Ne çabuk kızım ya ne sevgilisi. Bir kere senin sevgilin benim.

– Dora ne diyorsun ya lezbiyen misin sen?
 
İkimizde gülüşmeye başladık.
Sonra da Kayla bana Alkın'ı anlatmaya başladı.

– Kanka çello çalıyormuş. Ya ne kadar havalı.

– Haaa ne demezsin ya cesur kız seni bu akşam birde eve mi çağırıyor. Pis sapık.

– Ya Alkın'ıma öyle deme.

– Alkın'ın mı e yuh ben başka birşey demiyorum. Cesur kızlar kendi başlarının çaresine bakarlar nede olsa dimi. Çok geç kalma zaten sonra konuşuruz.

Kalya'ya bunları derken sanki içime öküz oturmuştu. İçten içe gitmesini istemiyordum sanki.

Yine işten çıktım, Kayla 6.00'da çıktı izin almışmış hanım efendi. Onunla son konuşmamızda  Alkın ile ilgili konuşmuştuk. Sonra bir daha da konuşmadık.

Alkın'la Kayla gitmişlerdi. Bende evime gelmiştim.
Kayla'sız ilk kez bu evde kalıyordum. Gerçi kaç gün olmuştu ki biz buraya taşınalı.

İçime öküz oturmuştu demiştim ya şimdide nefes alamıyor gibiydim.

Saatler geçmişti Kayla yoktu gelmemişti. Gece yarısında başkasının evinde ne işi var ki bu kızın. Zaten beni dinlemez hep kendi bildiğini okur. Dışarıdan gülüşme sesleri geliyordu. Hemen perdeyi açtım. Kayla sarhoş olmuştu. Gerçekten mükemmel ya. İlk gittiği akşam yemeğinde sarhoş olup gelmişti. Hemen aşağı indim.

– Merhaba Dora Hanım. Ben size Kayla'yı getirdim biraz fazla içti de sarhoş oldu. İyi değil şuanda.

– Hangimiiiiz sevmedik çılgınlar gibi.

– Kayla ne diyorsun. Aman Allahım şimdi de Müslüm Gürses'e bağladı.

– Hangimiz sevmedik çılgınlar gibi yaydan çıkan ok geri dönemez kimse kararımı değiştiremez ben daha başka ne söyleyeyim mesajımı almıştır o.

– Kızım deli misin? Komşulara rezil oluyoruz. Allah'ım ben ne yaptım yani gerçekten ne kötülük yaptım da bana sarhoş, deli bir arkadaş verdin. Kızım Müslüm'den Hadise'ye nasıl geçtin yani yuh.

– Dora Hanım siz en iyisi hemen Kayla'yı yatağıma yatırın. Yoksa birazdan burada sızabilir.

Kayla ağzını yaya yaya konuşmaya başladı.

– Ben ne diyordum ya. En son mesaj o üff aklımı karıştırdınız.

– Ben şimdi seni çorba yapıcam Kayla. Yürü yukarı. Banyoya sonra doğru yatağa.

ÖLÜMSÜZ HAYATLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin