Stephanie
Nagy meglepetésemre felvette és bele is szólt.
-Halló. Itt Amy.- mondta egy egészen barátságos hang.
-Halló- válaszoltam
-Te Felix barátnője vagy?- tértem hirtelen a lényegre. (Megjegyzem, nem szoktam ilyen tapintatlan lenni, de eléggé kivoltam idegileg)
Amy
Tágra nyílt szemekkel néztem magam elé, mivel ez nem nyilvános...
-Ho... honnan tudod?- rebegtem.
Stephanie
Úgy döntöttem elmagyarázom neki, mivel hallottam a hangján, hogy nagyon megijedt.
-Láttalak titeket a koncert után. Éppen akkor diktáltad a számod. Nem írtam le sehova, de a számokat első hallásra meg tudom jegyezni. Ne haragudj, nem akartalak megijeszteni, nem rakom ki sehova, ha együtt vagytok.
Amy
Így utólag átgondolva emlékszem... Mintha valaki elment volna mellettünk...
-Köszi. De akkor miért hívtál fel?- kérdeztem értetlenül.
Stephanie
-Hát... Figyelj. Van egy fél órád?- kérdeztem vissza.
Amy
Mivel Felixnek rohannia kellett...
-Van - valamiért úgy éreztem, megbízhatok ebben a lányban. Nem gondoltam, hogy rosszindulatú lenne.
-De miért kérded?
Stephanie
-Tudnánk élőben beszélni? - kérdeztem tőle.
Hogy miért? Na ez az amit én sem tudok. De valakivel annyira akartam őszintén beszélgetni.És ez a lány... Egyszer láttam, viszont még a hangján is hallom, hogy kedves és barátságos. Bizalmam volt felé. Ezért összeszorított fogakkal vártam, hogy erre mit mondd.
Amy
Meglepett a kérdés... Viszont a délutánomat úgyis Felixre szántam, akinek akarata ellenére mennie kellett, így időm volt.
-Igen, hol? – vágtam rá a választ gondolkodás nélkül. Nem tudtam félni ettől a lánytól, hogy mondjuk elrabol, meggyilkol vagy tudjam is én.
Stephanie
Milyen hirtelen válaszolt... Nem gondoltam volna, hogy beleegyezik.
- Nekem mindegy, ahol neked jó - válaszoltam.
Amy
Megbeszéltük, hol találkozzunk, én már a kiválasztott kávézóban ülök és várok egy lányt, akit nem ismerek, még csak arra sem emlékszem, hogy néz ki, de rögtön lebeszéltem vele egy találkozást.
Gratulálok Amy, ezt is jól megcsináltad magadnak, nagyon ügyes vagy.
Tudooooom, most tényleg nagyon rövid lett, de nem akartam ezt a részt tovább húzni...
YOU ARE READING
VÉLETLEN (I.N ff) Stray Kids fanfiction sorozat
FanfictionAzt mondják, mindenki életében vannak mélypontok. Stephanie egy ilyennek van eléggé az alján egy bizonyos ember miatt. Viszont miután a szülei miatt elkerül egy bizonyos koncertre, a dolgok változásba kezdenek. -.-.-.-.-.- A sorozat többi részét a k...