2. rész

427 29 12
                                    

Ez a dal... Ez gyönyörű! Azt hiszem új kedvenc dalom van. Majd rá kell jönnöm, hogy mi a címe. Vajon még hány dal van hátra? És mikor lesz vége? Nem mintha nagyon várnám a végét... Minél tovább tart annál többet bámulhatom. Bárcsak közelebbről láthatnám! Amikor rám nézett akkor csak véletlenül nézett rám, vagy meg is jegyzett? (Mondjuk ennek kevés valószínűsége van, mivel emberek százai között ülök itt. Pfff...)

I.N

Mindjárt vége van a dalnak. Ez az utolsó. Tényleg, most adunk el a Levanter albumból CD-ket! Abból hátha akar venni. Most úgy tudom, hogy sorban egymás mellett fogunk ülni, amikor ide lehet jönni CD-ért, vagy aláírásért. Akkor akárkihez oda lehet menni... De több mindenkihez is... Mi van ha máshoz megy? Mondjuk nyolcan vagyunk, miért is jönne hozzám? Na jól van. Most már azt sem tudom, hogy akarom-e azt, hogy hozzám jöjjön vagy nem. Kezd elegem lenni saját magamból.

Felix

Valami lehet I.N-nel. Furcsán viselkedik... Pedig koncerteken remekelni szokott. Nem értem mi lehet vele. Az utóbbi hetekben eléggé rosszkedvű volt. Most viszont nem tűnik annak. Inkább... hogy is mondjam. Izgatottnak tűnik. Még az elején a közönséget szemlélte, aztán egyszer csak elkapta a fejét, és még egy lépést is elrontott. Egy kicsit olyan, mintha magamat látnám pár hete... Mi van, ha vele is az történt ami velem?

Stephanie

Nagyban hallgattam a dalt, mikor előttem megszólaltak.

-Ez az utolsó dal ugye?

-Igen.

-Ugye milyen szép?

-Nagyon. Az egész albumnak az a címe mint a dalnak.

-Tényleg, mi is a címe?

-Levanter. És a végén egyenesen a tagoktól lehet venni aláírt CDt a Levanter albumból.

-Oda lehet menni?? Akkor odamehetek Hyunjinhoooooz!

-Igen, persze, de inkább most legyél csendben!

Szóval odamehetek! Bár... abban se vagyok biztos, hogy oda merek menni hozzá... Akarom látni közelről, de kicsit félek is... Nem tudom... Na, ebből elég. Odamegyek és kész!

I.N

Vége a dalnak! Hova üljek, a sornak a középre vagy a szélére? Talán több esély van arra, hogy hozzám jöjjön CD-ért (már ha jön) ha középen vagyok. Vagy nem?

-I.N mellém ül – jelentette ki Felix, és bár nem értettem miért, de most jól jött, így legalább nem nekem kellett eldöntenem.

Felix

Ha I.N-nel az történt most, ami velem pár hete (kevés esély van rá, de ki tudja?), akkor ezt úgy bizonyíthatom be (csak magamnak), hogy mellette ülök akkor, amikor a nézőkkel találkozunk. Így se biztos, hogy rájövök, de több rá az esély mintha semmit sem csinálnék.

Stephanie

Vége van! Sietnem kell ha azt akarom, hogy még levegőt kapva tudjak odamenni... Mire odaérek, szerintem már pont elő tudnak készülni. Nem tudom mivel kell pontosan előkészülni, de valamivel biztos. Mindegy. Juj, itt egy plakát, innen le tudom olvasni a neveket. I.N-nek hívják? Vajon mit takar ez a rövidítés? Még valami Felixnek meg Hannak tudtam megjegyezni a nevét és az arcukat, úgy, hogy akár fel is ismerjem őket, aztán futottam tovább.

I.N

Sietve ültem le a helyemre, és reméltem, hogy a szép szemű lány (nem tudom, hogy nevezzem, mivel fogalmam sincs a nevéről) is minél hamarabb jön, ha jön egyáltalán. Boldog voltam, hogy láthatom, de közben aggódtam is, mivel fenn állt az esélye annak is, hogy ide sem jön.

Felix

Egyre több tény igazolta azt, hogy a sejtésem bevált... Még sosem láttam I.N-t ilyen izgatottnak. És ha az történt amire gondolok akkor...hmm...vajon ki lehet az?

Stephanie

Most már le kéne nyugodnom. Csak szépen lassan. Te jó ég ott van!!! Nem merek odamenni, mit csináljak, mit csináljak? Oké, oké. Odamegyek először valaki máshoz akit megjegyeztem. Az a... Han! Ő ott ül a szélén. Na, hozzá megyek oda. De nem tőle veszek CD-t... Azt majd I.N-től (már ha oda merek menni).

I.N

Jön! Olyan szép lány... Nála szebbet még nem is láttam... De... miért Hanhoz megy?? Nem akar idejönni?? Lehet, hogy ide se jön egyáltalán?? Hülye Han miért kell léteznie???

Felix

Valakit nagyon néz... És most eléggé mérgesnek tűnik. Miért néz ilyen csúnyán Hanra? Vagy mi van ha... na ne... Belezúgott abba aki Hannál áll? Ez azért is furcsa (önmagában is furcsa lenne, de így még jobban), mert mikor másfél hónapja voltunk itt, én is a koncerten találkoztam először Amyvel.

Stephanie

Kaptam aláírást ettől a Hantól. Na mindegy. Bátorság! Oda akarok menni és kész! És nem érdekel, hogy úgy remeg a lábam, hogy mindjárt elesek. Akkor is odamegyek!

I.N

Erre jön... El akarok bújni...

Felix

Na jó. Most már biztos vagyok abban, hogy a sejtésem bevált. I.N koncert közben meglátott valakit, belezúgott, és ez a Valaki most elment Hantól, és erre tart. Már azt is tudom biztosan, hogy ki az. I.N-t ismerve soha nem merte volna elhívni a csajt sehova, így gyorsan kellett intézkednem. Azt találtam ki, hogy a nevében írok egy rövid levelet, amiben meghívja a lányt egy kis találkozóra. Villámgyorsan lefirkáltam pár mondatot, és az aljára odabiggyesztettem, hogy I.N. Kinyitottam az egyik CD dobozát és belecsúsztattam a kis levélkét. (Kicsit sem kellett félnem attól, hogy I.N észreveszi, hogy mit csinálok. Ő most se nem látott se nem hallott) Mondjuk ez a terv csak akkor jöhet össze ha a csaj idejön és CD-t is vesz.

Stephanie

Sikerült úgy odaérnem, hogy ne essek el (ez nagy teljesítmény). I.N... Olyan aranyos, és a szeme... Elkezdtem szédülni. És a fejem is fáj. Mellesleg még mindig úgy remegnek a lábaim, hogy mindjárt elesek. Te jó ég, el fogok ájulni...

I.N

-Szia -szólalt meg valaki, mire felnéztem. Azok a szemek... Ez az a lány a nézőtérről.

-Sz... szia – Na de jó! A dadogás is jókor jött...

-Vehetek CDt? – bólintottam, de ennél nagyobb mozgást nem sikerült megtennem, úgy megigézett az a két szempár. Felix a kezembe nyomott egy CD dobozt, én meg odanyújtottam a lánynak. Azt sem tudtam mit csinálok...

Felix

Láttam, hogy I.N eksztázisban van, úgyhogy segítettem neki. Amúgy elég szerencsés, nagyon úgy tűnt, hogy a lány is bele van esve. Persze azt a CD dobozt adtam oda amelyikben a levél van. Kíváncsi vagyok arra, hogy ebből mi lesz. Remélem nem tettem semmi rosszat...

VÉLETLEN (I.N ff) Stray Kids fanfiction sorozatWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu