2. HATA: "BİR BUKET VE SEN"

38 5 0
                                    

Bölüm şarkısı: ADAMLAR- Ah Benim Hayatım

Bölüm şarkısı: ADAMLAR- Ah Benim Hayatım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1. Kitap, 2. HATA: 

"BİR BUKET VE SEN"

"Bu ne sorumsuzluk!" diye bağırdı annem. "Gelinlikle kaçıp gitmek neymiş." 

"Anne ben..."

"Beni rezil ettin! Rezil oldum." 

"Nuran Teyze, Mevsim aslında!"

"Sen hiç konuşma Güven! Hiç konuşma." 

Güven ben ne alaka dermiş gibi ellerini iki yanına açtı ancak ben elimle sus der gibi işaret yaptığımda kahvesini içmeye kaldığı yerden devam etti.

"Dillerine düştük. O kadının dilini düştük!" annem hızla bacağına vurup yüzünü buruşturdu. "Ne diyeceğimi şaşırdım!"

"Anne kaçmadım ki ben. Kaçsam niye geri döneyim?!"

Güven sırıttı. "Gerizekalısın belki ondan olabilir."

"Susun!" diye bağırdı annem. AVM'den döneli 2 saat olmasına rağmen durmadan yakınıyordu. 

Annem ve sevgili kayınvalidem beni evi yanmış çiftçi gibi gelinlik mağazasından kaçıp gittiğimden beri AVM'nin içinde bakmadık yer bırakmamışlardı. En sonunda bulduklarında ise kayınvalidem beni görünce mutlu olacağına sanki bok görmüş gibi -üzgünüm ama bu benzetmeyi yapmalıydım. Beni görünce resmen iğrendi.- yüzünü buruşturdu ve çantasını koluna savurup cıkcıklayarak olay mahalinden ayrıldı.

Keşke giderken annemi de götürseydi. 

"O kadın şimdi neler diyordur arkamızdan."

Hızla, "Derse desin, bunaldım!" diye bağırdım ve pijamama sarılıp kafamı geriye yasladım. Gözlerim Güven'e kaydığında hala gevrek gevrek olayı izlediğini fark ettim. Başımın ağrımasını önemsemeden yanımda ki yastığı ona fırlattığımda az daha içtiği kahveyi düşürecekti. 

"Off!" dedi yapmacık bir ses tonuyla. "Görüyor musun Nuran Teyze. Az daha kahveyi dantellerinin üzerine döktürtecekti bana. Garezi var bu kızının seninle." 

"Ahh Güven oğlum." dedi annem. "Allah beni de kızımla sınıyor ne yapayım."

"Anne!" diye yakındım. "Şu gerizekalıya ortak çıkma." 

"Düzgün konuş! Kızım senin ağzından bozuldu," annem bir an için duraksayıp  gözlüklerini gözlerine taktı ve ciddileşti. "Benim kızım böyle biri değildi. Psikolojin mi bozuldu senin bakayım?"

Güven gülmemek için alt dudağını ağzının içine yuvarlamıştı. 

"Ne alakası var şimdi?"

"Neden kaçıp gittin öyleyse?" 

Aklımda ki ilk nedeni tekrarladım. "Çünkü bunaldım!"

"Neyden bunaldın?" 

AŞKI ÖLDÜRME SANATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin