1. HATA: "GELİNLİK"

106 10 16
                                    





Bölüm Şarkısı; Gece- Ben Öldüm

Bölüm Şarkısı; Gece- Ben Öldüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


1. Kitap, 1. HATA; 

"GELİNLİK"









            "Karnını içeri çek!"

"Nefes almayacak mıyım?" diye sorduğumda arkamda korsemin iplerini bağlayan kadın güldü. 

"Gelinler gerekirse nefes almazlar!"

Dehşet içinde aynanın karşısında kendime bakarken kaburgalarımın iç organlarıma battığına yemin edebilirdim. Her bir soluk alış verişimde karnıma dayanılmaz bir ağrı saplanıyordu. 

"Bu şekilde 5 dakika kalırsam ölürüm ben!"

Kadın korsenin ipini sıkı sıkıya bağlayıp arkamdan çıktı ve aynadan bana bakıp gülümsedi. "Aynaya bak ve kendinde ne gördüğünü söyle." 

Kadının dediğini yaptım ve aynada kendime baktım. Sarı saçlarım omuzlarıma dökülüyordu. Gelinliğin boyun kısmı ince bir tülden oluşuyordu ve kat kat yere serilen etekleri beni ilk günkü kadar kötü bir ruh haline sürüklüyordu. Göğüs kısmında karnıma kadar inen taşlara bakacak enerjim dahi yoktu.

"Yani..." diye mırıldandım aynaya doğru.

"Söyle hadi." dedi kadın gururla.

"Üzerine ışıltı dökülmüş bir krem şantiye benziyorum." 

"Ne?" diye sordu kadın kaşlarını çatarak. 

Ellerimi korseden incecik kalmış belime koydum ve bir kaç defa elimi yumruk yapıp karnıma vurdum. Çıkan sese karşı gözlerimi büyüttüm. 

"Midem sanırım akciğerimin içinde artık." 

Kadın, "Miden olmasa da olur." deyip elinde tuttuğu bir kağıdı bana uzattı. Kafamı aynadan çekip ona dönerken kısık nefesler alıp vermeye çalışıyordum. 

Elimde ki kağıdı inceleme fırsatım olmadan hızla açıklamaya başladı. "Bu 2 haftalık detoks listen. Her gelin için uyguladığımız bir prosedür."

Elime tutuşturduğu kağıda kısa bir göz atarken her gün 3 kabak yiyip, 2 litre su içmem gerektiği yazıyordu. Bazı günler sadece su ve bir elma vardı o kadar...

"Siz delirmişsiniz." dedim gülerek. "Düğüne değil de ağır yaşamlar haftalık kilo tartım gününe mi hazırlanıyorum ben?"

"Yıllar sonra bu eşsiz gelinliğin içinde ki incecik çıkan fotoğraflara bakarken bize teşekkür edeceksin."

Kadının bu dediğine karşı güldüm. Gerçi dışarı çıkardığım ses bir kahkahadan çok acı içinde inilti sesi de olabilirdi, inanın bilmiyorum...

AŞKI ÖLDÜRME SANATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin