Sol Lucet Omnibus

284 31 22
                                    

-> Güneş herkes için parlıyor.

-> Baekkie dört yaşında.

"Hazıy mısın? Biy!"

"İki!"

"Üç!" Pedalları asılan ikili birlikte kendilerince aksiyon dolu yarışmayı başlattığında Baekhyun keyifli bir kahkaha attı, kazanmalıydı!

"Benim üç tekeyim vay akıyyım! Babam şon modey olduğunu söyledi. Döyt tekeyye beni hayatta geçemeşşin!"

"Şen öyle san! Göyüysün bak, yakında iki tekeyli şüymeye başlayacağım! Çok işteyşen şeni de iki tekeyyimle gezdiyebiliyim."

"İki tekey mi? Bu çıygınlık!"

Önlerine bakmak yerine birbirlerine bakmayı tercih eden ikili, küçük bacakları el verdiğince son hızlaa sürüyorlardı yolda bisikletlerini. Baekhyun etrafa bakmıyordu, ne olup bittiği ile ilgilenmiyordu. Üstlerine gelmekte olan arabayı da görmüyordu. Onun tek odağı, gülüşü güzel çocuktu.

"Hey çocuk! Çekil yoldan!"

"Baekkie! Dikkat et!" Küçük bedeni son anda fark eden araba ani frene yüklenirken esnaflardan biri yola atlamış, Baekhyun'un bedenini bisiklet üzerinden alarak kenara kaçmıştı. Peki Chanyeol? Onu neden kimse kurtarmamıştı?

"Hayıy! Şeni aptal! Aptalsın bıyak beni! Chanyeol!" Ağlayarak koştuğu yolda Chanyeol'u aradı korkarak. Gördüğü tek şey çarpan arabanın etkisiyle mahvolmuş bisikletti ama Chanyeol üzerinde yoktu. Bisikleti buradaysa o neredeydi? Yoksa araba onu çok mu uzağa göndermişti?

"Channie!" Onu ailesine götürmek isteyen ellerden kurtulmaya çalıştı. Bulmalıydı, Chanyeol'u bulmalıydı. Ölebilirdi, ölmemeliydi. Baekhyun onu bulmalı, yardım etmeliydi.

Aklınızda soru işareti kalmaması için ufak bir not, bisiklet Baekhyun'a ait.
Küçük bebeğimiz maalesef bunu idrak edemiyor ve Chanyeol'a araba çarptı sanıyor.

30.04.2020 00:03
Çarşamba

°Promise  /ChanBaek/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin