Sekreter

2.3K 121 3
                                    

"Savaş sana ne dedi de tokat attın?" diye soran Gizem ile "Sonra anlatırım. Şuan sinirliyim." dedim. 

"Kesin doğruları söylemiştir." diyen Nida ile hızla yanına gidip saçından tutup kaldırdım onu. "Kızım sana ne zamandır katlanıyorum yeter artık!" dedim sinirle.

Nida can acısı ile bağırırken bizimkiler Nida'yı elimden almaya çalıştı. Ben sinirle solurken birisinin beni kaldırması ile Nida'nın saçını bıraktım. 

Burnuma gelen tanıdık koku ile beni kaldıranın Barlas olduğunu anladım. Nida ağlayarak yanımızdan uzaklaşırken Barlas beni yere indirdi.

"Kızım Savaş seni nasıl sinirlendirmiş ya. " dedi Gizem. "Hadi otur da neden bu kadar sinirlendiğini anlat." diyen Semih ile "Semih sonra" dedim.

Barlas'ın yanında anlatmak doğru olmazdı. "Sen bilirsin." diyen Gizem ile sınıfa doğru gitmeye başladık.

Sınıfa girdiğimizde Volkan Hoca'nın oturtma sistemi aklıma gelmem ile ofladım. İstemeyerek Savaş'ın yanına otururken Barlas'ın Nida'nın yanına oturmasını izledim.

"Bugün toplantıya gelmeyi unutma." diyen Savaş ile bugün toplantı mı vardı diye düşündüm. "Hatırlatmana gerek yoktu." dedim.

Telefonumdan sekreterim Miray'ı ararken sıradan kalkıp cam kenarına gittim. Miray telefonu ilk çalışta açması ile derin bir nefes aldım.

Sakin kalmaya çalışırken "Miray bugün toplantı olacağı neden bana hatırlatılmadı?" diye sordum.

"Efendim ben bu sabah işten ayrıldım. Bunu size daha önce de söylemiştim." diyen Miray ile geçen hafta bana işten çıkacağını söylediği geldi.

"Miray ben unutmuşum. Kusuruma bakma." dedim. "Önemli değil Dolunay Hanım." diye cevap verdi Miray.

"Görüşürüz Miray" dedim ve telefonu kapattım. Derin bir nefes alırken ne yapacağımı düşünmeye başladım. Kısa bir zaman içinde yeni bir sekreter bulmalıydım. 

"Bir şey mi oldu Dolunay?" diye soran Semih ile "Miray bugün işten ayrıldı ve ben daha yeni bir sekreter bulamadım." dedim.

"Ben babamlara söyleyeyim birisini senin için işe alsınlar" diyen Gizem ile "Ben hallederim." dedim.

Gizem'in babası Mustafa Amca'nın da bir şirketi vardı ve babamın en iyi dostlarından biriydi. Ne yapacağımı düşünürken defterine bir şeyler karalayan Barlas'ı görmem ile gülümsedim.

Elma AğacıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin