Değerli Birisi

2.4K 132 6
                                    

Kahvaltımızı yaptıktan sonra Barlas'a Semih'in kıyafetlerini verdim. Semih'in kıyafetleri Barlas'ın tam üstüne otururken gülümsedim.

"Hadi okula gidelim." dedim çantamı alırken. "Hadi gidelim." diyen Barlas ile beraber evden çıktık.

"Yürüyerek gideriz diye düşündüm ama istersen arabayla da gidebiliriz." dedim. Barlas ensesini kaşırken "Yürümek daha fazla zaman alacağına göre yürüyelim. Ama ilk ben evime uğrayıp çantamı alayım" dedi.

Beraber evine doğru yürürken lüks villaların olduğu mahalleden çıktık. On dakika gibi bir süre yürüdükten sonra bir apartmanın önünde durduk.

Apartman ne çok iyi ne çok kötüydü. "Sen burada bekle ben çantamı iki dakika alıp geleyim." diyen Barlas'a "Tamam" dedim.

Barlas apartmanın içine girerken çevreye bakınmaya başladım. Birçok apartmanın olduğu bu sokak pek tekin değil gibiydi.

O esnada yanıma bir grup erkek gelmesi ile kaşlarımı çattım. "Bu kadar güzel bir kızın burada ne işi var?" diyerek bana yaklaşan çocuk ile geriledim.

"Benden uzaklaşır mısın?" diye sordum. Yedi, sekiz kişilik grup kahkaha atan az önce konuşan çocuk "Birde kibarmış" deyip elini yanağıma götürdü.

Sinirle elini tutup döndürdüm ve ileriye doğru ittirdim. Kimse böyle bir tepki eklemiyor olacak ki hem şaşırdılar hem sinirlendiler.

"Sen ne yapıyorsun lan!" diyerek yanıma yaklaşan bir çocuk ile karnına bir tekme attım. 

"Noluyor burada?" diye bağırıp bana yaklaşan gruba dalan Barlas ile şok oldum. Yedi, sekiz kişilik grup ile aynı anda dövüşebilmesi tuhafıma gitmişti.

Kısa bir süre sonra o yavşaklar yanımızdan ayrılırken Barlas hızla yanıma geldi. "Dolunay iyi misin?" diye sorması ile "İyiyim" dedim.

"Buraların tekin olmadığını bile bile seni yalnız bırakmamalıydım." diye kendine kızan Barlas'a "Onların bana karışacağını bilemezdin." dedim.

"Hadi buradan hızla gidelim." deyip elimden tutup çekiştirmeye başlayan Barlas ile yanaklarım yanmaya başladı.

Barlas ne yaptığını fark etmiş olmalı ki hızla elini geri çekti. İkimizin de kafası öne eğilirken gülümsedim.

"Barlas bu kadar iyi dövüşebiliyorsan neden sana karışan kişilerden kaçıyorsun ya da karşılık vermiyorsun?" diye sordum.

"Onlar gibi kavga edince ne kazanırım ki?" diye cevap verince "Peki neden az önce kavga ettin?" diye sordum.

"Çünkü o zaman benim için değerli birisine zarar veriyorlardı"

Elma AğacıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin