Kavga

3.4K 142 23
                                    

Çalan alarmım ile zorlanarak yatağımdan kalktım. Saate baktığımda yedi buçuk olduğunu gördüm.

Yorganımı teperek yataktan çıktım. Odamdaki banyoma girdiğimde aynaya baktım ve derin bir nefes aldım.

Eskiden annem beni zorla uyandırır uyanmazsam terlik atmak ile tehdit ederdi. Eski günlere dönmek için her şeyimi verirdim.

Gözümden bir yaş akması ile elimin tersi ile gözyaşımı sildim. Bugün ağlamayacaktım. Annemler olsa ağlamamı istemezlerdi.

Banyoda işimi bitirdikten sonra hızlıca üstümü değiştirdim ve aşağı indim. Telefonumun çalması ile telefonun ekranına baktım.

Arayanın kolejin müdürü olduğunu görmem ile kaşlarımı çatarak telefonu açtım. "Efendim." demem ile müdür telaşla konuşmaya başladı.

"Bahçede kavga var. Gelseniz iyi olur." demesi ile telefonu kapatıp evden hızla çıktım. Kolej ile evimin arası yürüyerek on dakikaydı.

Hızla koşmaya başladım. Yaklaşık iki dakika gibi bir süre sonra kolejin bahçesine varmıştım. Bahçedeki kalabalığı görmem ile kaşlarımı çattım.

Hızlıca kalabalığın arasından kavga edenlerin olduğu yere girdim. Savaşların Barlas'ı sıkıştırdığını görmem ile sinirlendim.

"Neler oluyor burada!" diye bağırdım sinirle. Savaş beni takmadan Barlas'ı tekrar itekleyecekken arkasından yaklaştım ve kolunu tuttum.

Savaş sinirle bana dönerken "Bırak beni Dolunay!" demesi ile "Bırakmazsan ne olur?" diye sordum.

"Dolunay sana zarar vermek istemiyorum kenara çekil." demesi ile "Sonuçlarını katlanmaya hazırlan hadi bana zarar ver!" diye bağırdım.

Savaş sinirle kolunu benden kurtarırken arkadaşlarına gidelim diye işaret verdi. Onlar giderken Barlas'a döndüm.

"İyi misin?" diye sordum. Barlas hiçbir cevap vermezken yerdeki çantasını alıp gitti. İnsan bir teşekkür falan der.

Kalabalık dağılmaya başlarken okulun bahçesinden Semihler girdi. "Kavga olduğunu duyduk iyi misin?" diye sorarken yanıma gelen Semih ile "İyiyim" dedim.

"Kavga Barlas ve Savaşlar arasında olmuş. Barlas yakışıklı mıydı?" diye soran Nida ile göz devirdim. 

"Barlas'ı dövülmekten kurtarırken yakışıklı mı diye yüzüne bakmadım." dedim. "Sende bir işi beceremiyorsun." diyen Nida ile üstüne atlayacakken Gizem beni durdurdu.

"Hadi sınıflara gidelim." diyen Gizem ile kendimi sakinleştirip üstümü başımı düzelttim.

Elma AğacıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin