A srácok nemrég fejezték be az új számuk, a Shivering gyakorlását, és most egyszerűen ültek a földön.
– Áh, még pár ilyen szám, és világszerte híresek leszünk – mondta Jenziih miközben elterült a földön.
– És minden koncert előtt megcsinálhatod Yohio haját – mondta Seike amint lányos barátára pillantott. Yohio szégyenlősen nézett vissza rá. Valahogy bizonytalannak érezte magát mellette – a szemei mindig Seike ajkaira tévedtek, de ezekben a pillanatokban mindig megemberelte magát és visszanézett a szemeibe. Egy kicsit meg volt sértődve, mert a kezdetekkor Seike csinálta a haját, és csak később adta át ezt a szerepet Jenziih-nek.
– Nos, szeretem csinálni – mondta Jenziih. – Tudjátok, hogy mindig a fodrász édesanyám körül legyeskedtem.
Kitört a csend, ahogy becsukta a száját.
– Oké, srácok, nem akarunk hazamenni? – kérdezte Ray és a többiek beleegyeztek. Linder segített neki felállni. Összeszedték a cuccaikat és Yohio elkísérte őket az ajtóig. Hirtelen – maga sem tudta, miért, finoman megérintette Seike karját.
– Öhm, igen? – nézett vissza rá.
– Seike – kezdte Yohio – nem akarsz maradni?
– Nos, Apu és Anyu nincsenek otthon... de jobb lesz, ha felhívom a nővérem – válaszolta, és elővette a telefonját. Tárcsázott egy számot, és várt. – Szia, figyelj... ó, szóval a barátoddal maradsz? ... Kaja a hűtőben? ... Ooké, találkozzunk holnap! – tette le. – Maradhatok.
– Szupi – válaszolta zavartan Yohio. Nem tudta, miért akarta, hogy Seike maradjon. Valahogy vonzotta és taszította egyszerre.
– De haza kéne mennem pizsamáért és pár ruháért – tette hozzá Seike.
– Hazavihetünk, ha akarod – mondta Yohio. A pillantása az énekes ajkaira tévedt, ahogy a haza szót kimondta. Nem akarta, hogy elhagyja ezt a helyet. Nem akarta, hogy akárki velük legyen. Ő csak... – N... nem... én nem vagyok... – mormolta magának lehajtott fejjel. Még nem tudta elfogadni, hogy...
– Mi nem vagy? – kérdezte barátja miközben felemelte Yohio állát.
– Semmi, semmi – mondta a szőke amint elhagyta a szobát. – Seike, gyere, kérlek! Hogy tudnánk hazavinni, ha itt maradsz? – kérdezte nevetve. A fekete hajú srác követte, de tartott egy kis távolságot.
Ahogy megint hazaértek, Yohio ledőlt az ágyára. Seike mellé ült.
– Mit csináljunk? – kérdezte a gitáros. Tényleg semmi ötlete nem volt, hacsak...
– Rendelhetnénk pizzát, hívhatnánk sztriptíz táncosokat vagy nézhetnénk pornót – mondta a másik.
– Ajj, te és a pornó folyton – dobott egy párnát Seike fejéhez. – Miért nem tudod felfogni, hogy utálom, hogy én a romantikát szeretem?
– Annyira nőies vagy! Hmm, ha nem lenne pöcsöd, megbasználak – nevetett Seike.
– Meg kéne rendelnünk azt a pizzát...
– És vegyünk vodkát – tette hozzá Seike.
Yohio sóhajtott, mielőtt folytatta:
– És veszünk vodkát, majd megnézünk egy filmet.
– Nem pornót.
– Nem, nem pornót. Egy romantikus fantasy, például... Csillagpor!
– De az aannyira lányos – hisztizett Seike.
YOU ARE READING
Nem Bánok Semmit
FanfictionYohio-fic [Yohiction]! Trixi sok mindenen keresztül ment már, erre a főnöke is megkérte, játssza egy ideig a fia barátnőjét. De mi van, ha a lány gyűlöli a férfiakat, a fiú pedig homoszexuális? Előbb-utóbb gyengéd érzelmeket kezdenek el táplálni egy...