{4}

1.1K 46 4
                                    

morning 8:30

Vzbudila jsem se a hned jsem zjistila že jsem zaspala Jelikož jsem se hned podívala na hodiny na zdi. Úplně jsem ztrnula když jsem ucítila dech na mém krku a okolo mého pasu Doriho ruku. Podívala jsem se na něj ještě spal tak jsem ho nechtěla budit. Pomalu jsem sundala jeho ruku z mého pasu a vzala jsem si telefon do ruky a napsala jsem učitelce že mám angínu a že musím být nejmíň tři týdny doma. Když jsem jí to poslala tak jsem si oblékla kalhoty a ponožky a mojí mikinu jelikož jsem nemohla najít své tričko tak jsem si nechala Doriho. Na kus papíru co měl na stole jsem mu napsala že jsem jela domů a že jsem ho nechtěla budit. Vzala jsem si batoh z věcmi a vylezla jsem z pokoje a v obýváku spal Deja. Obula jsem si rychle boty a opustila jsem Doriho byt. Běžela jsem na autobus. Jen tak tak jsem ho stihla, nastoupila jsem do něj a jela domů.

at home

Vešla jsem do svého bytu sundala jsem si boty a šla do svého pokoje. Bolela mě hlava tak jsem si vzala Ibalgin a šla jsem si lehnout. ( Po hodině ležení v posteli) Přestala mě bolet hlava a tak jsem šla dělat nějaké "produktivní" věci. První jsem uklidila pak jsem si napsala úkoly co mi učitelka poslala na email. A koukala jsem se na internetu na nějaké větší byty nebo aspoň nebytové prostory. Protože či chci zařídit vlastní nahrávací studio. A na notebooku jsem si udělala pár beatů. Ale z mé práce mě vyrušila Carrie která mi napsala jestli nejdu ven. Odepsala jsem jí že klidně a napsala jsem ji i v kolik a kde na ni budu čekat. ( To jak se připravuje a jak vychází z bytu tak to psát nebudu 😁)

in MacDonald

Přišla jsme tam a Carrie tam už byla. Pozdravila jsme ji a ona mě hned objala, tak jako by to nebylo trapný tak jsem jí tedy tak obejmula. Když mě pustila a já jí taky tak jsme si objednali jídlo. Donesli jsme si ho ke stolu. Zase mi pořád něco mlela ale já jsem ji na vše jen přikyvovala a Koukala jsem se do telefonu. Skočila jsem jí do řeči a zeptala jsem se jí jestli neví o nějakém bytě či o nebytových prostorech. Řekla mi že se zeptá své mamky která prodává pár bytů ale prý až večer. Když jsme dojeli tak jsme šli nakupovat, teda Carrie šla nakupovat já jsem zase jen koukala do telefonu.

(C: Carrie, J: já, Mia)

C: ,,notak Mio nečum furt do toho telefonu."

J: ,, no jo tam mi řekni co mám dělat?"

C: ,, co když ti vyberu nějaký outfit a i koupím ti ho?"

J: ,, víš co vyber mi nějaký outfit podle sebe jen ať to nejsou šaty, sukně, podpatky a nesmí to být růžový."

C: ,,jo jo."

Odpověděla mi a hned šla vybírat. Já jsem se tam jen seděla v kabince a projížděla sociální sítě. Seděla jsem tam ještě půl hodiny než mi něco Carrie vybrala. Zkusila jsem si to a vůbec se mi to nelíbilo. Protože za prvé jsem jí řekla že šaty nechci a za druhé tam byla i růžová. Tak jsem to koupila a dala jsem jí je. Zašli jsme ještě do kina, na večeři a pak k ní domů. Byla jsem u ní do 21:10 a pak jsem jela domů.

at home

Dorazila jsem domů a hned mi volal Dori.

Hovor
(D:dori, J: Mia)

J:,, ano?"

D: ,, ahoj máš teď čas?"

J: ,, jako jo ale na co?"

D:,, víš teď jsem v Pardubicích a v 22:30 hraju. A můj DJ nepřijel a nezvedá telefon, tak jestli by jsi nemohla zaskočit?"

J: ,,Davide já... mě se nechce."

D: ,, prosím si moje poslední naděje. A cestu a pobyt ti zaplatím.

J: ,, fajn tak jo jdu se připravit "

D: ,,děkuju pošli mi adresu Martin pro tebe zajede."

J: ,, jo jo nezdržuj čus."

Řekla jsem a típla mu to. Poslala jsem mu tu adresu a šla jsem se připravit. Když jsem si akorát připravila věci s sebou tak mě už prozváněl Martin. Vzala jsem si věci a vyšla jsem z domu. Zamkla jsem a rychle si nasedla do auta a jeli jsme. S Martinem jsme si povídali a já mu řekla že jsem anonym. On se úplně zarazil a řekl,, si že mě děláš prdel ne?" Já jsem mu na to neodpověděla. Když jsme dojeli ke klubu kde Dori hraje tak jsme do něj vešli zadním vchodem hned do backu. Hned mě tam pozdravila půlka blakkwoodu tak jsem je taky pozdravila a šla jsem hned za dorim.

D: ,, no konečně jsi tady." Řekl a obejmul mě.

J: ,,no čau. Emm Dori pustíš mě musím se jít převléct aby mě nepoznali." Řekla jsem mu v obětí

D: ,, promiň ale dneska se převlékat nebudeš. Stejně někdo nebude vědět kdo jsi." Pošeptal mi do ucha

J: ,, asi máš pravdu. Zkusím to." Řekla jsem a šla jsem se postavit k na stage za pult pro DJ.

Pustili se do klubu lidi a začala show. Nemohla jsem si nevšimnout jak se na mě Dori pořád dívá. Byl tak sladkej. I když nejsem na blonďatý jako je Dori, tak nemůžu říct že se mi nelíbí. Po skončení show nám vše poděkoval a mě představil mim pravím jménem. Pak mě chitil za ruku a odtáhl mě do backu jde mě pustil. Asi za 10min. Jsme šli na hotel.

in hotel

Měli pronajaté tři pokoje. Jeden ten pokoj byl s manželkou postelí a zbylí dva s jedno lůžkovími postelemi.
Všichni se nějak rozdělili a na nás s dorim zbyl ten pokoj s manželskou postelí. Vešla jsme do našeho pokoje a já hned zamířila do koupelny. V té koupelně se nedalo zamknout a tak jsem se modlila aby mi sem Dori nevtrhnul jelikož o tom nevěděl že jsem šla do sprchy, protože byl u kluků ve vedlejším pokoji. Pustila jsem vodu a nechala na sebe stékat kapky teplé vody. Ale někdo otevřel dveře do koupelny. Rychle jsem se podívala do dveří ve kterých stal.....

!chyby!

Sorry že včera nevišla žádná kapitola 😁 protože jsem byla na streamu u Greye 😂ale snad se vám ta to kapitola líbí ☺️ vaše kundice 😍

život na piču? [Dorian] Kde žijí příběhy. Začni objevovat