{9}

892 40 0
                                    


Když jsem si dobalila tak jsem vzala kufr a šli jsme s Martinem do auta. V autě byl i Dori a vedle něj nějaká holka. Drželi se za ruce tak mi hned došlo že spolu chodí. Dala jsem si věci do kufru. Musela jsem si sednout do zadu protože na místě spolujezdce seděl Deja.

,,Ahoj lidi" řekla jsem když jsem nasedala do Auta

,, Čau" ozvalo se Zborově. ,,Ahoj já jsem kačka." Řekla ta holka vedle Doriho.

,,Ahoj jsem Mia. Ehm...a ty a Dori spolu?" Zeptala jsem se jí. Dori se ne mě podíval pohledem proč tě to zajímá

,,Ne jsme jen přátelé. Nic míň, nic víc" odpověděla mi a pustila Doriho ruku
............………............…………
Martin nám oznámil že pojedeme cca tak 7-8 h. Jelikož jedeme do Tater na týden.

Kluci a Kačí si o něčem povídali a já zase nevnímala svět okolo mě. Zapojila jsem si sluchátka do notebooku, dala si je do uší a dokončovala jsem svou hudbu. Vždy když tvořím tak zapomenu na vše co bylo i to co je. Když jsem měla hotovo tak jsem vypla notebook a vynadala jsem si sluchátka z uší.

Ostatní si furt o něčem povídali a já se snažila zapojit do té jejich konstrukce. Když se mi to podařilo tak jsem si zase  dělala z Doriho prdel. Ani nevím proč ale baví mě si z něj utahovat. ,,Dejo pusť tam nějaký songy." Řekla jsem a Deja tam pustil své nové album.

Jelikož jsme vyrazili docela pozdě tak jsme jeli i přes noc. Byla jsem už utahaná tak jsem si přela hlavu o okénko a usla jsem. Spala jsem cca jednou hoďku a hned mě vzbudil Dori že jsme tam. Vystoupila jsem z auta byla mi zima. Okolo byl všude sníh a předemnou veliká vila. Stál tam lukas a pozval náš dovnitř. Vzali jsme si kufry a vešli.

,,Tak lidičky výtejte. Jste tady první ostatní přijedou zítra okolo oběda." Řekl a podíval se na mě. Sjel mě pohled od zhora až dolů,,uuu ta ty jsi co za kočičkou."řekl

,,Jsem Mia." Řekla jsem a podala jsem mu ruku. On ruku přijal a řekl,,Lukas."

Když jsem ho držela za ruku tak se na nás Dori díval divným pohledem. Nějak jsem ho ignorovala a pošlouchala jsem dal lukase.

,,Takže Dětska vemte si pokoj jaký chcete ale musíte se vejít do dvou." Řekl

Čekala jsem ke komu půjdu. Všichni se hádali s kým kdo bude na pokoji.,, Tichoo." Zařvala jsem po nich. Všichni stichli,, takže Kačí jestli ti to nevadí tak budeš s semnou v pokoji a kluci spolu v druhém pokoji." Řekla jsem a kluci i Kačí souhlasili.

Já a Kačí jsme šli do našeho pokoje. Vybalili jsem si věci a s kačí jsme se nějak zakecali...

! chyby!

Jo já vím je krátká ale na prostě se můžete těšit protože bude nějaké to žůžo labůžo 🤣a bude i možná ale fakt jen možná delším 🤭 vaše kundice 😍

život na piču? [Dorian] Kde žijí příběhy. Začni objevovat