{14}

885 42 3
                                    

Lehl jsem si k ní a usl jsem.

morning 8:30

Nevím ani proč jsem vztal tak brzy ráno ale Mia ještě spala a tak jsem ji nechtěl budit. Ležela mi na rameni, koukal jsem do jejích zavřených oči a užíval si ten pocit že je u mě a leží na mě beze slov. Pomalu jsem ji sundal hlavu z mého ramene a vstal jsem z postele. Převlékl jsem si mikinu a na stole jsem ji nechal vzkaz a odešel jsem domů.

|Mia|

Když jsem se probudila a vztala tak jsem se rozhodla po pokoji na stole byl vzkaz:

Dík za přespání tu mikinu ti nechám na gauči a až budeš mít čas tak mi napiš

David

Celý den jsem nic nedělala. A Davidovi jsem taky napsala. Nějak jsem na všechno neměla náladu. Ale k večeru jsem napsala e-mail do školy že ruším studium. Snažili se mi to vymluvit ale já jsem byla rozhodnutá že se budu na plno věnovat hudbě. Odepsali mi že se mám zítra stavit a podepsat papíry o ukončení.

Napsala jsem Dorimu jestli nechce přijet udělat aspoň kus ty písničky jenže mi neodepsal. Nějak jsem to nehrotila a šla do klubu na panáka vodky. Jelikož mám debky z toho že nemůžu najít žádný větší byt a nebo nebytový prostor. Oblékla jsem se jako vandrák (jak jinak že jo 😅)  a vyrazila do klubu.

Když jsem tam dorazila tak tam byl Martin u baru. Nechtěla jsem s ním komunikovat a tak jsem si nasadila kapuci a schovala vlasy. Dala jsem si i brýle ale stejně to nepomohlo jelikož mě poznal. ,, Ahojky Mio." Řekl ,,No čau." Řekla jsem a obědnala jsem si flašku vodky a sedla jsem si. Sundala jsem si kapuci a začala pít.

S Martinem jsme se ožrali jak prasata a já byla v náladě ale Martin byl už na mol. Chvíli jsem si s ním povídala ale on mě začal osahávat. Nebylo to nějaký osahávání jako osahávání ale spíš takový že mi začal sahat na vlasy na tvář,rameno a takové ty ne intimní partie těla. Popsala bych to jako přátelské osahávání (khamo nwm jak mě to napadlo 😅ale hodí se mi to tam)

Nakonec jsem se s Martinem rozloučila šla jsem domů a hned jsem usla.

!chyby!

Hale lidičky ta to kapitola je o ničem já to vím 😅 ale myslím si že v každé kapitole nemusí být něco moc zajímavého 👌🏾 protože to podle mého názoru je pak o ničem a nemám pak co psát 🤦🏽‍♀️tak mi napište o čem by měla být další ať mám i nějaké inspirace od vás ♥️ ať máme nějaký ten vztah 😂 vaše kundice 😍

život na piču? [Dorian] Kde žijí příběhy. Začni objevovat