Začali jsem a za půl hodiny si Dori svlékl tričko a jeho vlasy byly rozcuchané. Byl tak sexy ale zároveň i cute. Musela jsem se na něj pořád dívat.
Po konci koncertu jsme ještě popíjeli a Dori a Martin si vzali nějaké své faninky do backu. Začali je nalévat alkoholem, a nakonec když už byly úplně na mol tak Deja a koukr si je vzdali na WC. Radši jsem nechtěla ani vědět co s nimi dělali.
Seděla jsem si tak na sedačce a pila z láhve vodky. Koukala jsem se do telefonu a nevnímala jsem svět.
,, Halooo paní." Zařval na mě Dori ,, co je?" Zeptala jsem se,, už odjíždíme." Řekl a chitil mě za ruku a táhl mě až do auta. Nasedli jsme a jeli jsme zpět domů. Vyhodili mě u mé bytovky a Dori šel s se mnou.Došli jsme do mého malého bytu. Dori si všechno pečlivě prohlédl a posadil se na mou postel. Chvíli jsme si povídali. Ale pak jsem Doriho vyprovokovala a začali jsme se pošťuchovat. Z pošťuchování se nakonec stalo praní a lechtání (ano že se jako v minulém příběhu se lochtají🤣🤭)
Dori se nade mě vyhoupl a dal mě lochtat,, D-Dori prosím přestaň." Křičela jsem a smála se. Nakonec mi cítil ruce dal mi je za hlavu a sedl si mi na Nohy. Pomalu se přibližoval k mým rtům a propojil naše rty. ,,Ach ty jeho rty... Jsou tak tak." Přestala jsem na to myslet a zkopla jsem Doriho ze sebe. Sedla jsem si na postel a on mě chtěl chitit za ruku ale já jsem sní Uhla. ,, Jdi domů Dori." Řekla jsem bez žádného citu a Koukala jsem se do země. ,,Ale proč vždyť." Nestihl to ani doříct, protože jsem mu skočila do řeči. ,, Prosím, fakt tě prosím." Řekla jsem a on odešel domů.
Celou dobu jsem na to musela myslet i když jsem nechtěla. Nevím co to do mě v jelo že jsem se nechala od něho políbit. Asi k němu něco cítím,, ale to je píčovina. zpamatuj se kurva." Řekla jsem si pro sebe v hlavě, ale stejně na něj pořád myslím. Nemůžu ho...to jen tak pustit z hlavy. Nemůžu pustit ty jeho dokonalé rty, vlasy, oči, tělo prostě jeho ,, A kurva, kurva, kurva Mio ta jsi se do něj normálně zabouchla." Řekla jsem nahlas a usmála jsem se. Vzala jsem si polštář a začala jsem do něj křičet, spíš pištět. A nejlepší na tom je že nevím proč jsem začala pištět.
Šla jsem se vysprchovat. Pak jsem se šla najíst a nařídila jsem si budík na ráno. Protože už Chci jít do školy. Lehla jsem si a stejně jsem na něj pořád myslela. Po chvíli jsem usla.
•morning 6:30•
Rychle jsem vstala z postele. Nikdy dřív jsem se tak netěšila do školy. Ani nevím proč chci tak do školy ale asi kvůli tomu aby jsem přestala myslet na Doriho. Oblékla jsem se, vyčistila zuby. Dala jsem si řasenku, jo dala i když si ji nedávám a dokonce jsem si utřela i boty, což se taky nestává. Sáhla jsem do lednice pro něho na zub. Vzala jsem si batoh a hodila přes sebe mikinu.
Nasedla jsem si do autobusu a jela do školy. Vystoupila jsem a před školou byl nějaký dav lidi. Přišla jsem k tomu davu a byl tam ...
¡Chyby!
Zase já vím jsem s tím už trapná, ale zase se omlouvám že ty kapitoly nevychází pravidelně 🤦ale napište mi kdo si myslíte že tam bude?🤭 vaše kundice 😍
ČTEŠ
život na piču? [Dorian]
Teen Fictiončti a dozvíš se 🙃 Objeví se i žůžo labůžo xd tento příběh nemá nikoho urazit a ani ztrapnit. jsou to jen sračky z mé " fantazie"? (asi 18+) pro jistotu ale kdo to dodrží?💁 8.6.2020#1- dorian 9.6.2020#1-david