{11}

909 41 6
                                    

Radši 15+ 😉 sexuální podtext 😅👌🏽

morning 8:40•
|Mia |

Byla jsem v Doriho obětí. Rychle jsem se podívala pod peřinu.,, Okey jsem nahá a mám takový okno že to není možný, vedle mě je Dori ale má kalhoty. Tak co si mám kurva myslet."

Pomalu jsme si sedla přikrytá až ke krku peřinou a tím jsem probudila Doriho. Podíval se na mě a usmál se.

,, Proč se na mě tak culíš. A řekni mi co se kurva večer stalo." Řekla jsem a Čapka jsem jeho tričko a oblékla jsem si ho na sebe.

,, Počkat ty jsi nic nepamatuješ?" Zeptal se

,,Ty pičo kdyby jsem si něco pamatovala tak se asi kurva neptám."
Odpověděla jsem mu hnusně. Vstala jsem z postele a chytla jsem se za hlavu

,,Klid holka klid. No víš večer jsme dělali žůžo labůžo. Já ochutnal tebe a ty zas mě." Řekl, vstal a přiblížil se ke mě

V tu ránu když to dořekl tak jsem si myslela že se pozvracím. Čekala že jsem že mi řekne jen to že jsem se s ním vyspala, ale že jsem mu ho vykouřila jsem nečekala.

,, Ehmm... Víš to co se stalo večer tak... Neber si to nějak osobně ale já jsem nevěděla co dělám. Teď mám tokovou kocovinu že to není možný." Řekla jsem mu a plácla jsem si přes čelo

,, V klidu o nic nejde. Ty ke mě nic necítíš a já to chápu. Ale já k tobě jo." Řekl, chitil mě za ruku a chtěl mě asi políbit ale já jsem ho Vystrčila z mého pokoje. Sundala jsem jeho tričko a hodila jsem mu ho na chodbu a zamkla se.

,, Vždyť ty ještě změniš názor." Zařval za dveřmi když jsem je zabouchla.

Nějak jsem ho neřešila. Oblékla jsem si na sebe oblečení a šla jsem si vyčistit zuby. Nemohla jsem se zbavit tě představy že jsem mu ho vy víte co.

Šla jsem do obýváku a tam ležela Kačí s lukasem na gauči. Ještě spali tak jsem šla uvařit něco k jídlu. Když jsem měla hotovo tak jsem se šla najíst a pak jsem dala nádobí po sobě do myčky. Začala jsem uklízet dům. Na to že tam bylo tolik lidí tak moc velkej bordel nebil. A navíc bude další party ještě dneska večer.
(Nechce se mi vypisovat co dělala celý den 😅)

night 21:32

Zase se začal dům naplňovat lidmi. Už mě to unavuje ty party. Tentokrát já, Kačí, Renne a Martin byly u mě v pokoji. Chvíli jsme si povídali pak jsme píli vodku a víno. Začali se k nám přidávat lidi např. Sharlota, calin a i dorian. Nebila jsem zrovna moc happy že je s semnou v jednom poko ji ale co.

Dori si sedl naproti mě na postel. Koukal se na mě a já ne něj. Prohraboval si vlasy a občas si skousl spodní ret.

,,Je tak roztomilý a ho.....kurva holka zpamatuj se." Řekla jsem si v duch

,, Zahrajem si hru . Poznej mě." Řekl Deja

,,Ok." Řekli jsme všichni souhlasně

(Ta to hra se hraje: jeden který prohraje kámen, nůžky, papír tak si zaváže oči a musí hádat člověka který se před něj postaví hmatem.

Tu to hru doporučuji hrát všem kterým bylo aspoň 16+😅)

Všichni jsme hráli kámen nůžky papír a já samozřejmě prohrála. Zavázali mi oči a hrálo se. Předemne se někdo postavil a já ho začala"osahávat"
Sáhla jsem mu na břicho poznala jsem že to není holka. Jela jsem mu rukou po břiše a všichni se smáli a já se maximálně soustředila. ,, Hmmm... Jsi Martin." Řekla jsem. ,,Ne." řekl Martin za mnou. A já věděla že jsem v prdeli.

Pomalu jsem si sundala šátek a byl to...

! chyby!

Lidi omlouvám se že kapitoli nevychází pravidelně ale můj telefon je nějak nemocný 😅 pořád se vypíná a zapíná nwm proč a prosím poraďte mi prosím 🥺a doufám že se líbí ☺️. vaše kundice 😍

PS: mám Xiaomi redmi S2 tak mi někdo pls poraďte co s tím mám dělat 🥺 teď to píšu přes PC a je to dost na Pipi 😅

život na piču? [Dorian] Kde žijí příběhy. Začni objevovat