•morning 6:30•
Nějak jsem nepochopila proč stávám tak brzy, když už do školy nechodím. No nic vstala jsem, osprchovala, oblékla, vyčistila ksicht a zuby, učesala atd. Prostě moje raní"rutina".
Udělala jsem si volský oko se slaninou, zeleninou a kečup nesmí chybět. Našla jsem si to na talíř, sedla jsem si mě stolu a pustila jsem se do jídla. Projela jsem ig a narazila jsem na Edity, kde jsem já a Dori. Bylo to hezký , dala jsem like a napsala jsem com: je to hezký ale mi spolu nejsme.
Když jsem dojedla tak jsem dala nádobí do míčky. Sedla jsem si k televizi. Pustila jsem si sex Educasion a čuměla jsem. Přestalo mě to bavit tak jsem si řekla že by jsem mohla jít nakupovat. Oblékla jsem se a šla.
Vzala jsem si věci a šla jsem na zastávku. Přijel autobus a jak jinak než směr paladko. Vystoupila jsem kousek od něj.
•in paladium•
Šla jsem se jen tak podívat. A co by to byl za den abych nepotkala Dori a je crew. Snažila jsem se nějak zmizet ale stejně mě viděli. ,,Ahoj Mio." Zařval Dori.,, Ahoj." Řekla jsem a že se jsem se dala do kroku. Dori mě doběhl a chitl mě za ruku. ,,Nech mě být Davide." Řekla jsem hnusným tónem hlasu.,, No tak mio kolikrát se ti mám ještě omluvit?" Zeptal se ,, nevím....ale to že se mi omluviš mi zpět nevrátí to ze mě každý zná." Odpověděla jsem mu a odešla jsem pryč.
Nakonec jsem stejně nic nekoupila, ale dala jsem pár podpisů a fotek. Možná že to Dorimu odpouštím jelikož to není tak strašný když vás každý zná. Ale tu pusu před davi lidí mu asi neodpustím.
Jela jsem do sekáče co mám kousek od bytu. Našla jsem tam dost hezkých mikin a džínů. Vyzkoušela jsem si je a zaplatila. Ještě jsem šla do večerky hned pod mou bytovkou. Vešla jsem tam a narazila jsem do nějakého pitomce.
,,Kurva dívej se na cestu." Zařval a Zbíral si věci ze země.
,, promiň Kreténe ale máš se dívat na cestu." Řekla jsem a pomohla mu zbirat. Podíval se na mě
,,Ehm... promiň já nevěděl že jsi holka." Omluvil se
,,A co tak jsem holka i kdyby jsem byla Kluk tak nemáš na mě co řvát." Řekla jsem dala jsem jeho věci do ruky a šla jsem si pro cíga a vodku.
A šla jsem domů. Po cestě k výtahu tam byl zase ten kluk který do mě narazil. Nastoupila jsem do výtahu
,, Počkej." Zařval na mě a běžel. Počkala jsem teda než doběhne.
,, Dík...ty tady bydlíš?" Zeptal se jí
,, Jo bydlím." Odsekla jsem mu a zmáčkla jsem tlačítko 13 jelikož bydlím v tom Patře.
,, Počkat tam bydlí anonym ne?" Zeptal se zase
,,Jo bydlí." Odpověděla jsem mu
,,Ty jsi jeho holka?"
,,Ne je to můj dvojník." Řekla jsem když vystupoval z výtahu.
,,Jak se jmenuješ" Zeptal se rychle
,,Mia."
Ten kluk nebyl ošklivý a je to i můj typ. Ale ani nevím jak se jmenuje ano kolik mu je, prostě nic nevím. Vím jen to že bydlí podemnou. Na ig mi přišla zpráva. Rozklikla jsem ji a byla od toho kluka. Jmenuje se Nikolas. Napsal mi: ahoj vím že si to asi nepřečteš ale ty jsi Mia že?
Byla jsem ráda že mu to konečně docvaklo jelikož je hezký. Odepsala jsem mu.
Chat
Nikolas:
ahoj vím že si to asi nepřečteš ale ty jsi Mia že?
Me: jo jsem
a jsem ráda že to to konečně docvaklo 😅Nikolas:
Já taky. Mám otázku.Mě: jakou?
Nikolas:
Co tě dělá šťastnou?Mě:určitě sex 😈
Nikolas:
Až takhle jo?😐Me: proč ne.
Když žiju tak naplno...
Ne jen vtip. Dělá mě
šťastnou že žiju. A ty?Psali jsem si celou noc. Zjistila jsem že s ním mám hodně společného. Dohodli jsme se i kdy půjdeme ven. Je fakt úžasnej. A má dobrý myšlenky.
(O týden později.)
(Hale srry ale jsem líná popisovat co se stalo tak to vezmeme ve zkratce)
S Dorim a s lidmi z Blakkwoodu jsem se přestala bavit. David mě má za štětku a Martin taky. Já a Nikolas jsme spolu začali chodit. Wau vím proč brzy ale s ním se cítím konečně živá. Mám smysl pro někoho konečně žít. Ale k Dorimu cítím něco jiného. Nevím co je někoho milovat.
Dneska mě chce Nikolas seznámit se svými přáteli. (Nikolas vyrůstal v dětském domově. Takže nemá rodinu a má jen přátelé. Já nemám ani je mám jen jeho.) Máme sráz v mekáči.
Když jsem tam dorazili byli tam osoby v kapuci....
!Chyby!
Takže další je venku lidi 😐a už nevím co mám napsat 😅njn dochází mi sarkastické věty 😂😐a slyšely jste to nové album od doriho?😈 jestli ano tak vaše nej písnička z alba ♥️ vaše kundice 😍a sledujte mé na mém ig mám ho v "Biu"😅
ČTEŠ
život na piču? [Dorian]
Jugendliteraturčti a dozvíš se 🙃 Objeví se i žůžo labůžo xd tento příběh nemá nikoho urazit a ani ztrapnit. jsou to jen sračky z mé " fantazie"? (asi 18+) pro jistotu ale kdo to dodrží?💁 8.6.2020#1- dorian 9.6.2020#1-david