Všechno ze mě vyletělo. A jediný co udělal bylo že odešel.
Dala jsem si prášek a šla jsem znovu spát.
•night 2:50•
Najednou jsem byla v posteli u doriho. Radši jsem se podívala pod deku. Doby byla jsem oblečená. Otočila jsem se na bok abych viděla na druhou polovinu postele. Ale Dori tam neležel. Jelikož jsem usla oblečená tak jsem se šla podívat dolů.
Vydal jsem z pokoje a šla jsem směrem k obýváku. Podívala jsem se na gauč a jestli tam náhodou nespí Dori. Nebyl tam. Šla jsem na záchod, do koupelny, do kuchyně ale on nikde. Napadl mě Martina pokoj.
Pomalu jsem pootevřela dveře do Martinova pokoje ležel tam překvapivě Martin. Asi jak jsem otevřela tak jsem ho vzbudila.
,,Co je ?" Zeptal se rozespale.,,Ehm... promiň ale neviděl si doriho? Když si se vracel domů od dejana."
,,Jo jel k mému. Pojď jsem ke mě." Řekl a sedl si na postel.
,,Ne to je dobrý já si půjdu už lehnout." Řekla jsem a chtěla jsem zavřít dveře ale on vstal z postele a rychle mě doběhl
,,Já řekl ať jdeš ke mě." Řekl a usmál se , vzal mě do náručí a odnesl mě do své postele
,,Martine musím se převléct." Řekla jsem a šla jsem do doriho pokoje.
,, Čekej." Zařval a šel za mnou
Už jsem se vysvlekla a chtěla jsem si obléct pyžamo ale žádné jsem nemohla najít v té tašce. Jelikož do oken svítila lapa z venku tak bylo docela vidět.
Celá nahá jsem se čelem otočila ke dveřím. Stál tam Martin. Koukal na mě smutnými očima. (Na těle má velké modřiny a škrábance, jizvy atd. od bouračky)
Rychle jsem Čapla nějaké tričko asi doriho co bylo na psacím stole. A jen jsem se za něj schovala.Martin je se ke mě přiblížil a chitl mě za ruce ve kterém jsem dřela to tričko, před Sebou. Se slzami v očích a bez žádných slov si sundal tričko. Byl jen v boxerkach a já v kalhotkách. Díval se na mě tělo a já zas na to jeho. Které bylo samá modřina.
,,Martine kdo..." Šeptla jsem a on mě začal líbat.
Prodala jsem se a spadli jsme Dorimu na postel. ,,Mio já nemůžu."
,,Ale můžeš." Dal jsme se líbali. K ničemu další mu nedošlo. Jen na to že jsem ležela vedle Martina jen v kalhotkách. A stejně se mi díval do očí a ne na mé tělo.Vstal a podal mi pyžamo. Oblékla jsem si ho na sebe a šla jsem si zpět lehnout a Martin ke mě taky. Natiskl si mě k sobě a já cítila jeho tělo na tom mém. Cítila jsem jeho vůni, jeho dech na mém krku, je tep a tlukot srdce.
A ani nevím jak ale usla jsem.
•morning 10:30•
,,Si děláte píču ne?" Vzbudil mě výkřik a zabouchnutí dveří
,, Co se děje?" Zeptala jsem se Martina a odlepila jsem se od něj.
,, David." Řekl a já hned běžela za ním
Doběhla jsem doriho. Zrovna si obouval boty. Chytla jsem ho za ruku.
,,Co se děje?"
,,Nic jen to že pícháš s mojím bráchou, v mojí posteli." Řekl a vytrhl svou ruku z mého sevření. Otevřel vchodové dveře a odešel.
,, Dobře tak táhni třeba do piči." Zařvala jsem a zabouchla jsem za ním dveře.
Šla jsem nahoru do doriho pokoje za Martinem.
Sedla jsem si k němu na postel a do ruky jsem si vzala telefon. Napsala jsem Dorimu:
Chat
Me: kam jsi šel do kundy?
Dorian_wave:
Nikam stojím před
domem a kouřím.Me: aha😅
Vypla jsem telefon a hodila ho na postel a šla jsem před dům...
!chyby!
Omlouvám se (ano zase 😙) že včera nevyšla kapitola🥺nestihla jsem to dopsat, tak vám to snad nevadí 😊 pokračování bude za 4 dny 😔 (jelikož jsem líná 🤣😅😐) vaše kundice 😍
ČTEŠ
život na piču? [Dorian]
Teen Fictiončti a dozvíš se 🙃 Objeví se i žůžo labůžo xd tento příběh nemá nikoho urazit a ani ztrapnit. jsou to jen sračky z mé " fantazie"? (asi 18+) pro jistotu ale kdo to dodrží?💁 8.6.2020#1- dorian 9.6.2020#1-david